Ders Adı İngilizce II (Hazırlık Eğitimine Tabi Olmayan Öğrenciler İçin)
Ders Kodu ING-102
Dersin Türü Zorunlu
Ders Biriminin Seviyesi Lisans
Yıl 1
Dönem 2.Yarıyıl
AKTS 2
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları
Ders İşleme Biçimi Yüz Yüze
Önkoşul Dersleri
Dersin İçeriği Başlangıç Seviyesi A1, A2.
Dersin Verildiği Diller Türkçe
Dersin Amacı The Common European Framework A2 Yeterliliği
No Dersin Kazanımları  
1 Etkili iletişim için, sözlü anlatım türlerini ve güzel konuşma ilkelerini bilir; uygular.
2 Geçmiş olaylardan bahsetme
3 Geçmiş ve şimdiki zaman olaylarında soru-cevap yeterliliği
4 -Yaşadığı yer hakkında bahsetme ve kabiliyet cümleleri
5 -Dışarıda bir gün planlama ve basit ölçüde elektronik posta ve mektubu anlayabilme
DERSİN KAZANIMLARI / PROGRAM YETERLİKLERİ İLİŞKİ MATRİSİ
DKPY1PY2PY3PY4PY5PY6PY7PY8PY9PY10PY11PY12PY13PY14PY15
1
2
3
4
5
5-Çok Yüksek İlişkili 4- Yüksek İlişkili 3-Orta İlişkili 2- Zayıf İlişkili 1-Çok Zayıf İlişkili 0-İlişkisiz
Hafta Konular  
1 Geçmiş zaman:Olumsuz,kısa cevaplar
  Ön Hazırlık: Düzensiz fiiller
2 Geçmiş zamanda kullanılan ifadeler
  Ön Hazırlık: a/an/the kullanımı
3 can/can't(e bilmek)
  Ön Hazırlık: Tatil aktiviteleri
4 Sıfatlar ve kıyaslama ifadeleri
  Ön Hazırlık: I'd rather/I'd like/I want
5 Geçmiş zamanın hikayesi(Present Continuous)
  Ön Hazırlık: Kelime gurupları
6 Geniş zaman ve Şimdiki zaman
  Ön Hazırlık: Zarflar
7 Emir cümleleri
  Ön Hazırlık: Sıklık zarfları kullanımı
8 (like)soru sorma
  Ön Hazırlık: Görünüş ve karakter tanımlama
9 Ara sınav
  Ön Hazırlık: Ara sınav
10 Sağlık problemler
  Ön Hazırlık: Why don't you? ifadesinin kullanımı
11 Gelecek zaman
  Ön Hazırlık: Yön belirtme
12 Might ve be going to kullanımı
  Ön Hazırlık: Preposition
13 Superlatives
  Ön Hazırlık: Telefonda kullanılan ifadeler
14 (Have you ever)ifadesinin kullanımı ve Perfect Tense
  Ön Hazırlık: Havaalanında yer ile ilgili kelimelerin kullanımı
No Bölüm Öğrenme Çıktısı Katkı Düzeyi
1 Bankacılık ve finans alanındaki terimleri ve kavramları anlama,anlatma ve kullanma becerisi kazanma. 1
2 Bankacılık ve finans alanındaki teorileri ve modelleri anlama, anlatma ve kullanma becerisi kazanma 1
3 Bankacılık sektörü ve finansal sistemin genel işleyişi, işlemleri ve mevzuatına ait gelişmeleri takip etme ve kullanma becerisi kazanma 1
4 Finansal araçlar ve enstrümanlar hakkında bilgi sahibi olma 1
5 Bankacılık ve finans alanı ile ilgili olayları analiz ederek karşılaşılan sorunlara yönelik çözüm önerileri üretebilme becerisi kazanma 1
6 Bankacılık ve finans alanında teorik ve pratik uygulama becerisi kazanma 1
7 Bankacılık ve finans alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme becerisi kazanma 1
8 Finansal planlama, tahminleme, bütçeleme, fizibilite etütleri konularında bilgi sahibi olma 1
9 Muhasebenin işletmeler açısından önemi, kapsamı, temel muhasebe kavramları, işletmelerin mali ve finansal rasyo ve tabloları hakkında teorik bilgilere sahip olma ve bu bilgileri kullanabilme becerisi kazanma 1
10 Matematik, istatistik ve ekonometri alanlarında beceri kazanma, sayısal verilerden faydalanarak geliştirilecek olan istatistiksel ve ekonometrik çözümlemeleri finans alanında kullanabilme becerisi kazanma 1
11 İşletme yönetim ve organizasyon yöntem ve stratejileri hakkında temel bilgilere sahip olma 1
12 İş yaşamının hukuki, toplumsal ve ahlaki sorumluluklarını kavrama ve toplumsal dönüşümü algılama becerisi kazanma 1
13 Ekonomik-sosyal ve mali konularda temel bilgileri anlama ve kullanabilme, değerlendirme ve yorum yapabilme, ekonomik-sosyal ve mali gelişmeleri analiz edebilme becerisi kazanma 1
14 Kamunun ve özel kesimin gereksinim duyduğu yüksek becerili elemanlarda olması gereken; yeterli düzeyde iktisat, işletme, maliye, hukuk, muhasebe ve finans bilgisine sahip olma. 1
15 Kendini ifade etme ve kurumunu temsil etme konusunda Türkçe´yi ve gerektiği yerde yabancı dil bilgisini doğru, kurallara uygun biçimde yazılı ve sözlü iletişimde kullanabilme beceri ve yeterliliğine sahip olma 1
16 Kazanılan teorik bilgilerin uygulaması hakkında deneyim sahibi olma 1
Yarıyıl İçi Çalışmaları Sayısı Katkı Payı
Ara Sınav 1 100
Kısa Sınav 0 0
Ödev 0 0
Devam 0 0
Uygulama 0 0
Labaratuvar 0 0
Proje 0 0
Atölye 0 0
Seminer 0 0
Arazi Çalışması 0 0
Sözlü sınav 0 0
Portfolyo 0 0
Doküman İncelemesi 0 0
Performans değerlendirme 0 0
Sunum 0 0
Alan Çalışması 0 0
Vaka Çalışması 0 0
Video Kaydı 0 0
Öz değerlendirme 0 0
Akran Değerlendirme 0 0
Eşleştirme Testleri 0 0
Çoktan seçmeli test 0 0
Kısa Cevaplı test 0 0
Kontrol listeleri 0 0
Dereceleme Ölçekleri 0 0
Zihin Haritalama 0 0
Araştırma yazısı 0 0
Çevrimiçi anket 0 0
Çevrimiçi Kısa sınav 0 0
TOPLAM 100
Yıliçinin Başarıya Oranı 40
Finalin Başarıya Oranı 60
TOPLAM 100
AKTS kredilerinin belirlenmesinde öğrenci işyükü anketlerinden faydalanılmaktadır.
Etkinlik Sayısı Süresi Toplam
Ders Süresi (Sınav Haftaları Hariç) 14 2 28
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi 14 2 28
Ödevler 0 0 0
Sunum 0 0 0
Proje 0 0 0
Laboratuar Çalışması 0 0 0
Arazi ya da Alan Çalışması 0 0 0
Ara Sınavlar 0 0 0
Yarıyıl Sonu Sınavı 0 0 0
İşyükü Saati (30) 0
Toplam İşyükü / Saat 56    
Dersin Akts Kredisi 2    
Ders Notu
Diğer Kaynaklar
Materyal
Dökümanlar Temel seviye ders kitabı
Ödevler
Sınavlar
Materyal Diğer
Planlanmış Öğrenme Faaliyetleri ve Öğretim Yöntemleri