No
|
Bölüm Öğrenme Çıktısı
|
Katkı Düzeyi
|
1
|
Sağlık alanında temel düzeyde işletmecilik bilgilerine sahiptir.
|
5
|
2
|
Karar uygulama ve davranışlarında işletmecilik ve yönetim alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahiptir.
|
5
|
3
|
Sağlık alanındaki işletmecilikle ilgili bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir.
|
4
|
4
|
Sağlık alanındaki işletmecilik ile edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarır.
|
4
|
5
|
Sağlık kurumları işletmeciliği alanındaki tıbbi dokümanların arşivleme süreçleri sıralar/açıklar.
|
3
|
6
|
Sağlık kurumları alanında kullanılan tıbbi terminolojiyi sıralar/açıklar.
|
4
|
7
|
Sağlık Kurumu işletmeciliği alanındaki işletme fonksiyonları süreçlerini (yönetim, organizasyon, halkla ilişkiler, insan kaynakları, maliyet muhasebesi, pazarlama) temel düzeyde açıklar/tanımlar.
|
4
|
8
|
Günümüz yönetim anlayışına uygun olan toplam kalite yönetimini sağlık sektörüne uygulayabilme becerisine sahip olur.
|
5
|
9
|
Hasta sağlığı ve güvenliğine önem verir , ayrıca bu konudaki uygulamaların hukuksal sonuçlarının farkında olabilir.
|
5
|
10
|
Örgüt/Kurum, iş ve toplumsal etik değerlere uygun davranır.
|
4
|
11
|
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir.
|
5
|
12
|
Sağlık Kurumları İşletmeciliği alanında kullanılan mevzuatı sıralar/açıklar.
|
4
|
13
|
Sağlık Kurumları İşletmeciliği alanındaki taraflar (ulusal, uluslararası, kamu) arasındaki ilişkiyi sıralar/açıklar
|
5
|
14
|
Sağlık kurumları işletmeciliği alanındaki satınalma ve lojistik süreçlerini sıralar/açıklar.
|
3
|
15
|
Sağlık kurumları işletmeciliği alanında kullanılan bilgisayar paket programları amacına uygun temel düzeyde kullanır.
|
5
|