No
|
Dersin Kazanımları
|
1
|
Nesne tabanlı programlama ilkelerini bilir.
|
2
|
Gerçek hayat problemlerini çözmek için gereken sınıfları tasarlayabilir.
|
3
|
Kalıtım ile nesne hiyerarşisi oluşturabilir.
|
4
|
Sınıflar arası ilişkileri kavrar ve sınıfları birlikte kullanabilir.
|
5
|
Tasarımını yaptığı sınıfların UML diyagramlarını çizebilir. UML diyagramlarını koda dönüştürebilir.
|
6
|
Tasarım desenlerinin amacını bilir projelerinde kullanabilir.
|
7
|
Proje ekibinin parçası olarak ortak proje geliştirebilir.
|
DERSİN KAZANIMLARI / PROGRAM YETERLİKLERİ İLİŞKİ MATRİSİ
|
|
5-Çok Yüksek İlişkili 4- Yüksek İlişkili 3-Orta İlişkili 2- Zayıf İlişkili 1-Çok
Zayıf İlişkili 0-İlişkisiz
|