Hafta
|
Konular
|
1
|
Ders amaç ve hedeflerinin tanıtımı, pazarlama ve temel kavramlarına giriş
|
|
Ön Hazırlık: 1.İlter, E. ve Ok, K., 2004: 103-121 s.
2. Schewe C. D. ve Smith R. M., 1983: 5-27 s.
|
2
|
Pazarlama kavramının tarihsel gelişimi, pazarlama ve etik, işletmenin mikro ve makro çevresi, stratejik pazarlama yönetimi
|
|
Ön Hazırlık: 1. İlter, E. ve Ok, K., 2004: 100-150 s.
2. Schewe C. D. ve Smith R. M., 1983: 5-27 s.
|
3
|
Pazar tanımlaması ve çeşitleri, tüketici davranışı ve etkili sosyo kültürel, psikolojik, kişisel değişkenler, İşletme-tüketici ilişkileri
|
|
Ön Hazırlık: 1. İlter, E.ve Ok, K., 2004: 120-170 s.
2. Schewe C. D. ve Smith R. M., 1983: 32-66 s.
|
4
|
Orman ürünleri satış zamanı ve yöntemleri
|
|
Ön Hazırlık: İlter, E. ve Ok, K. 2004: 327-383 s.
|
5
|
Mal/mamul sınıflandırmaları, mal karması, mamul hayat dönemi, ormancılık işletmelerinde mamul planlama, marka, ambalaj ve mamul politikaları
|
|
Ön Hazırlık: İlter, E. ve Ok, K., 2004: 239-290 s.
|
6
|
Fiyat, fiyatlandırma sürecinde etkili değişkenler, fiyat belirleme yöntemleri
|
|
Ön Hazırlık: İlter, E. ve Ok, K., 2004: 303-326 s.
|
7
|
Dağıtım, dağıtım kanalı, dağıtımda işletme dışı organizasyonlar
|
|
Ön Hazırlık: İlter, E. ve Ok, K. 2004: 327-373 s.
|
8
|
Kanal seçimi ve etkili değişkenler, orman işletmelerinde dağıtım
|
|
Ön Hazırlık: İlter, E. ve Ok, K. 2004: 327-373 s.
|
9
|
Tutundurma kavramı, tutundurma yöntemleri
|
|
Ön Hazırlık: İlter, E. ve Ok, K., 2004: 381-423 s.
|
10
|
Satış yönetimi ve reklam
|
|
Ön Hazırlık: 1-Schewe C. D. ve Smith R. M., 1983: Bölüm 15.
2- İlter, E. ve Ok, K., 2004: 330-360 s.
|
11
|
Tanıtım ve halkla ilişkiler
|
|
Ön Hazırlık: 1-Schewe C. D. ve Smith R. M., 1983: Bölüm 15-16.
2- İlter, E. ve Ok, K., 2004: 340-390 s.
|
12
|
Satış geliştirme, tutundurma karması ve ormancılık işletmelerinde tutundurma
|
|
Ön Hazırlık: 1. Schewe C. D. ve Smith R. M., 1983: Bölüm 15-16-17.
2. İlter, E. ve Ok, K., 2004: 390-420 s.
|
13
|
Uluslararası pazarlama, hizmet ve fikir pazarlaması
|
|
Ön Hazırlık: İlter, E. ve Ok, K., 2004: 431-450 s.
|
14
|
Genel değerlendirme ve yaşam boyu öğrenme stratejileri
|
|
Ön Hazırlık: .
|