Hafta
|
Konular
|
1
|
Öğrencilerle tanışma. Dersin amacını, hedeflerini, öğrenme çıktılarını, içeriği anlatılmaktadır. Ders değerlendirme bilgileri sunulmaktadır. Dersin haftalık konuları anlatılmakta, öğrencilerden beklenen ön hazırlık bilgileri paylaşılmaktadır. Öğrenciler ders materyalleri hakkında bilgilendirilmektedir.
|
|
Ön Hazırlık: Ön hazırlık gerekme mektedir.
|
2
|
Halkla İlişkiler uygulamalarından birisi olan sponsorluğun, teorisi öğretilmektedir. Sponsorluğun tarihsel gelişimi, amaçları, kategorileri sunulmaktadır. Sponsorluk dosyası ve sponsorluk sözleşmesi, örneklerle anlatılmaktadır.
|
|
Ön Hazırlık: Öğretim elemanı tarafından haftalık ders notu hazırlanmaktadır. Ders notu fotokopi merkezine bırakılmakta veya obs sistemine yüklenmektedir. Öğrencilerden, ders saatinden önce bu notları okumaları ve ders esnasında yanlarında bulundurmaları beklenmektedir.
Öğretim elemanı ders anlatırken, öğrenciler, anlatıları not etmelidir.
|
3
|
Numara sırasına göre sınıfın ilk yarısındaki öğrencilerden her birisi, sınıfta tek başına kürsüye çıkıp, bir tane sponsorluk dosyası örneği sunmaktadır. Öğretim elamanı, öğrencilerin sunumlarını sponsorluk teorisi ile desteklemektedir. Böylece öğrencilerin teori ve uygulamaları karşılaştırmaları sağlanmaktadır.
|
|
Ön Hazırlık: Öğrencilerden, basılı eserlerden veya elektronik kaynaklardan araştırma yapmaları, bir tane sponsorluk dosyası örneği seçip, bu örneği sınıfta anlatmaları beklenmektedir.
|
4
|
Numara sırasına göre sınıfın ikinci yarısındaki öğrencilerden her birisi, sınıfta tek başına kürsüye çıkıp, bir tane sponsorluk dosyası örneği sunmaktadır. Öğretim elamanı, öğrencilerin sunumlarını sponsorluk teorisi ile desteklemektedir. Böylece öğrencilerin teori ve uygulamaları karşılaştırmaları sağlanmaktadır.
|
|
Ön Hazırlık: Öğrencilerden, basılı eserlerden veya elektronik kaynaklardan araştırma yapmaları, bir tane sponsorluk dosyası örneği seçip, bu örneği sınıfta anlatmaları beklenmektedir.
|
5
|
Numara sırasına göre sınıfın ilk yarısındaki öğrencilerden her birisi, sınıfta tek başına kürsüye çıkıp, bir tane sponsorluk sözleşmesi örneği sunmaktadır. Öğretim elamanı, öğrencilerin sunumlarını sponsorluk teorisi ile desteklemektedir. Böylece öğrencilerin teori ve uygulamaları karşılaştırmaları sağlanmaktadır.
|
|
Ön Hazırlık: Öğrencilerden, basılı eserlerden veya elektronik kaynaklardan araştırma yapmaları, bir tane sponsorluk sözleşmesi örneği seçip, bu örneği sınıfta anlatmaları beklenmektedir. Sponsorluk sözleşmesindeki boşluklar doldurulmalıdır.
|
6
|
Numara sırasına göre sınıfın ikinci yarısındaki öğrencilerden her birisi, sınıfta tek başına kürsüye çıkıp, bir tane sponsorluk sözleşmesi örneği sunmaktadır. Öğretim elamanı, öğrencilerin sunumlarını sponsorluk teorisi ile desteklemektedir. Böylece öğrencilerin teori ve uygulamaları karşılaştırmaları sağlanmaktadır.
|
|
Ön Hazırlık: Öğrencilerden, basılı eserlerden veya elektronik kaynaklardan araştırma yapmaları, bir tane sponsorluk sözleşmesi örneği seçip, bu örneği sınıfta anlatmaları beklenmektedir. Sponsorluk sözleşmesindeki boşluklar doldurulmalıdır.
|
7
|
Ara sınavlar (Vizeler). Öğrenciler ara sınavlarda, altı hafta boyunca anlatılan konuların tamamından sorumludur. Sınav yöntemi, test, klasik veya karma olabilir.
|
|
Ön Hazırlık: Ara sınavlar.
|
8
|
Halkla İlişkiler uygulamalarından birisi olan kurumsal sosyal sorumluluk projelerinin, teorisi öğretilmektedir. Kurumsal sosyal sorumluluk projelerinin tarihsel gelişimi, amaçları, kategorileri sunulmaktadır. Kurumsal sosyal sorumluluk projeleri, örneklerle anlatılmaktadır.
|
|
Ön Hazırlık: Öğretim elemanı tarafından haftalık ders notu hazırlanmaktadır. Ders notu fotokopi merkezine bırakılmakta veya obs sistemine yüklenmektedir. Öğrencilerden, ders saatinden önce bu notları okumaları ve ders esnasında yanlarında bulundurmaları beklenmektedir.
Öğretim elemanı ders anlatırken, öğrenciler, anlatıları not etmelidir.
|
9
|
Numara sırasına göre sınıfın ilk yarısındaki öğrencilerden her birisi, sınıfta tek başına kürsüye çıkıp, bir tane kurumsal sosyal sorumluluk projesi örneği sunmaktadır. Öğretim elamanı, öğrencilerin sunumlarını kurumsal sosyal sorumluluğun teorisi ile desteklemektedir. Böylece öğrencilerin teori ve uygulamaları karşılaştırmaları sağlanmaktadır.
|
|
Ön Hazırlık: Öğrencilerden, basılı eserlerden veya elektronik kaynaklardan araştırma yapmaları, bir tane kurumsal sosyal sorumluluk projesi örneği seçip, bu örneği sınıfta anlatmaları beklenmektedir.
|
10
|
Numara sırasına göre sınıfın ikinci yarısındaki öğrencilerden her birisi, sınıfta tek başına kürsüye çıkıp, bir tane kurumsal sosyal sorumluluk projesi örneği sunmaktadır. Öğretim elamanı, öğrencilerin sunumlarını kurumsal sosyal sorumluluğun teorisi ile desteklemektedir. Böylece öğrencilerin teori ve uygulamaları karşılaştırmaları sağlanmaktadır.
|
|
Ön Hazırlık: Öğrencilerden, basılı eserlerden veya elektronik kaynaklardan araştırma yapmaları, bir tane kurumsal sosyal sorumluluk projesi örneği seçip, bu örneği sınıfta anlatmaları beklenmektedir.
|
11
|
Halkla İlişkiler uygulamalarından birisi olan etkinlik yönetiminin, teorisi öğretilmektedir. Etkinlik yönetimin amaçları, kategorileri, planlaması sunulmaktadır. Etkinlik yönetimi, örneklerle anlatılmaktadır.
|
|
Ön Hazırlık: Öğretim elemanı tarafından haftalık ders notu hazırlanmaktadır. Ders notu fotokopi merkezine bırakılmakta veya obs sistemine yüklenmektedir. Öğrencilerden, ders saatinden önce bu notları okumaları ve ders esnasında yanlarında bulundurmaları beklenmektedir.
Öğretim elemanı ders anlatırken, öğrenciler, anlatıları not etmelidir.
|
12
|
Numara sırasına göre sınıfın ilk yarısındaki öğrencilerden her birisi, sınıfta tek başına kürsüye çıkıp, bir tane etkinlik yönetimi örneği sunmaktadır. Öğretim elamanı, öğrencilerin sunumlarını etkinlik yönetimi teorisi ile desteklemektedir. Böylece öğrencilerin teori ve uygulamaları karşılaştırmaları sağlanmaktadır.
|
|
Ön Hazırlık: Öğrencilerden, basılı eserlerden veya elektronik kaynaklardan araştırma yapmaları, bir tane etkinlik yönetimi örneği seçip, bu örneği sınıfta anlatmaları beklenmektedir.
|
13
|
Numara sırasına göre sınıfın ikinci yarısındaki öğrencilerden her birisi, sınıfta tek başına kürsüye çıkıp, bir tane etkinlik yönetimi örneği sunmaktadır. Öğretim elamanı, öğrencilerin sunumlarını etkinlik yönetimi teorisi ile desteklemektedir. Böylece öğrencilerin teori ve uygulamaları karşılaştırmaları sağlanmaktadır.
|
|
Ön Hazırlık: Öğrencilerden, basılı eserlerden veya elektronik kaynaklardan araştırma yapmaları, bir tane etkinlik yönetimi örneği seçip, bu örneği sınıfta anlatmaları beklenmektedir.
|
14
|
On üç hafta boyunca anlatılan konular tekrar gözden geçirilmektedir. Öğrencilerden geri bildirim alınmaktadır. Geri bildirim sayesinde ders, bir sonraki dönem için güncellenmektedir.
|
|
Ön Hazırlık: Ön hazırlık gerekme mektedir.
|