No
|
Bölüm Öğrenme Çıktısı
|
Katkı Düzeyi
|
1
|
Büro yönetimi ve sekreterlik alanına ilişkin temel kavramları tanımak ve kullanabilmek
|
1
|
2
|
Alana ilişkin gerekli verilerin tespiti, toplanması ve işlenmesini gerektiği gibi yaparak, pratik uygulamalarda gereken teorik bilgileri, el ve/veya düşünsel becerileri kullanabildiğini göstermek
|
1
|
3
|
Büro yönetimi ve sekreterliğe ilişkin tasarımları ve uygulamaları ast, üst ve paydaşlarına gerektiği şekilde açıklayabilmek
|
1
|
4
|
Gerekli seviyelerde takım çalışmaları başlatabilmek, uygulamak ve sürdürebilmek
|
1
|
5
|
Büro yönetimi ve sekreterlik alanına ilişkin yeniliklerin takip edilmesi, gerekli olanlarının öğrenilmesi ve uygulanması
|
1
|
6
|
Öngörülmeyen durumlara ilişkin oluşan ve oluşabilecek sorunları belirleme ve çözümleyebilme
|
1
|
7
|
Bürolarda kendisine bağlı olarak çalışan işgörenlerin denetlenmesi ve değerlendirmelerinin objektif olarak yapılabilmesi
|
1
|
8
|
Büro Yönetimi ve Sekreterlik alanında yeterli olacak düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olmak
|
1
|
9
|
Temel bilgisayar kullanımı ve alanına ilişkin gerekli yazılımların kullanılabilmesi
|
1
|
10
|
Büro yönetimi ve sekreterlik alanına ilişkin gerekli olan sosyal sorumluluk, etik değerler, sosyal güvenlik hakları, iş güvenliği, işçi sağlığı ve çevre koruma bilgisi ve bilincine sahip olmak ve uygulayabilmek
|
1
|
11
|
Büroların düzenine ilişkin gerekli dosyalama ve arşivleme çalışmalarını gerçekleştirebilmek
|
1
|
12
|
Büro yönetimi ve sekreterlik alanında yapılması muhtemel toplantı ve törenlere ilişkin zaman ve protokol düzenlemelerini yapabilmek
|
1
|
13
|
Atatürk İlkeleri konusunda bilinçli ve İnkılâp Tarihi konusunda bilgi sahibi olmak
|
1
|
14
|
Türkçe dilbilgisine ilişkin gerekli kural ve kaideleri bilerek bunları çalışmalarında uygulamak
|
1
|
15
|
Günlük çalışmalarda kullanılan genel iletişim bilgilerini etkili ve sonuç odaklı kullanabilmek
|
1
|
16
|
.
|
1
|