No
|
Bölüm Öğrenme Çıktısı
|
Katkı Düzeyi
|
1
|
İşletme içinde pazarlama ile ilgili olarak, tanımı iyi yapılmış problemlerin çözümü için gerekli olan verileri tanımlama, toplama ve kullanmayı etkin bir biçimde yapabilmek; pratik uygulamalarda gereken teorik bilgileri, el ve/veya düşünsel becerileri kullanabildiğini göstermek.
|
1
|
2
|
İşletmede pazarlama faaliyetleri ile ilgili tasarımları ve uygulamaları çalışma arkadaşlarına, üstlerine ve hizmet verdiği kişi ve gruplara açık bir biçimde anlatabilmek ve takım çalışması yapabilmek
|
1
|
3
|
Pazarlama konularında bağımsız olarak öğrenmeyi ve öğrendiklerini uygulayabildiğini göstermek
|
1
|
4
|
Alanında yeterli olacak düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olmak
|
1
|
5
|
Temel bilgisayar kullanımı bilgisi ile birlikte, internet teknolojileri, ofis yazılımlarını kullanabilmek
|
1
|
6
|
Pazarlama alanı ile ilgili konularda, sosyal sorumluluk, etik değerler ve sosyal güvenlik hakları bilgisi ve bilincine sahip olmak
|
1
|
7
|
Atatürk İlkeleri konusunda bilinçli ve İnkılâp Tarihi konusunda bilgi sahibi olmak
|
1
|
8
|
Hizmet pazarlaması, doğrudan pazarlama, uluslar arası pazarlama gibi pazarlama alanındaki farklı disiplinler konusunda gerekli teorik bilgilere sahip olmak ve bunları iş yaşamında uygulayabilmek
|
1
|
9
|
Satış öncesi, satış ve satış sonrası hazırlıklar ve uygulamalara hakim olmak
|
1
|
10
|
Tüketici davranışları konusunda bilgili olmak ve müşteri ile uzun dönemli ilişkiler kurabilecek stratejileri belirleyebilmek
|
1
|