Ders Adı İngilizce
Ders Kodu ING-3000
Dersin Türü Zorunlu
Ders Biriminin Seviyesi Ön Lisans
Yıl 2
Dönem 4.Yarıyıl
AKTS 4
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları
Ders İşleme Biçimi Yüz Yüze
Önkoşul Dersleri
Dersin İçeriği
Dersin Verildiği Diller Türkçe
Dersin Amacı
No Dersin Kazanımları  
DERSİN KAZANIMLARI / PROGRAM YETERLİKLERİ İLİŞKİ MATRİSİ
-
5-Çok Yüksek İlişkili 4- Yüksek İlişkili 3-Orta İlişkili 2- Zayıf İlişkili 1-Çok Zayıf İlişkili 0-İlişkisiz
Hafta Konular  
1 Grammar: Saying Hello and Goodbye; The verb be: I, you, and we - Telling Your Name Conversation Strategies: Talking about Personal information; Everyday expressions
  Ön Hazırlık: Cambridge LMS/Touchstone
2 Grammar:The verb be: he, she, and they-This and these-Noun plurals Conversation Strategies:How about you?
  Ön Hazırlık: Cambridge LMS/Touchstone
3 Grammar:Be in statements Possessive adjectives Yes-No questions with be Negatives statements with be Conversation Strategies: Showing interest Really?
  Ön Hazırlık: Cambridge LMS/Touchstone
4 Grammar:Simple present statements Simple present Yes-No questions and short answers Conversation Strategies:Saying more than yes or no Well . . .
  Ön Hazırlık: Cambridge LMS/Touchstone
5 Grammar:Simple present information questions/ Frequency adverbs Conversation Strategies:Asking questions in two ways- I mean
  Ön Hazırlık: Cambridge LMS/Touchstone
6 Grammar:There's and There are Quantifiers Adjectives before nouns Asking questions about time Conversation Strategies:Me too and Me neither/Right and I know
  Ön Hazırlık: Cambridge LMS/Touchstone
7 REVISION OF 1-6 UNITS
  Ön Hazırlık: Cambridge LMS/Touchstone
8 Grammar:Present continuous statements /Present continuous questions Conversation Strategies: Asking follow-up questions/ That's . . .
  Ön Hazırlık: Cambridge LMS/Touchstone
9 Grammar: How much . . . ? How much . . . ? with this and these How much . . . ? with that and those Conversation Strategies:Taking time to think/"Conversation sounds"
  Ön Hazırlık: Cambridge LMS/Touchstone
10 Grammar:Can and can't for possibility Conversation Strategies:Explaining words/ Like
  Ön Hazırlık: Cambridge LMS/Touchstone
11 Grammar: Simple past statements – regular verbs Simple past statements – irregular verbs Conversation Strategies:Appropriate responses/You did?
  Ön Hazırlık: Cambridge LMS/Touchstone
12 Grammar:Simple past of be Simple past information questions Conversation Strategies: Answer a question; then ask a similar one/ Anyway
  Ön Hazırlık: Cambridge LMS/Touchstone
13 Grammar:Countable and uncountable nouns How many . . . ? How much . . . ? Conversation Strategies:or something and or anything/ or . . . ?
  Ön Hazırlık: Cambridge LMS/Touchstone
14 REVISION OF 7-12 UNITS
  Ön Hazırlık: Cambridge LMS/Touchstone
No Bölüm Öğrenme Çıktısı Katkı Düzeyi
1 Programı başarıyla tamamlamak için faydalanılan teknolojik donanımları başarıyla kullanabilmek. 1
2 Programı başarıyla tamamlayabilmek ve alanında çalışmaya başladıktan sonra verimini ve başarılarını arttırmada önem kazanan, iktisat, işletme, pazarlama, hukuk ve muhasebe gibi yardımcı alanlarda yeterli bir alt yapı oluşturabilmek. 1
3 Kitap, akademik çalışma, seminer, konferans, internet ve diğer araç ve bilgi kaynaklarını kullanarak; Finans, bankacılık ve/veya sigortacılık konularında orta üst düzey yönetim görevlerinin gerektirdiği yeterli altyapıya ulaşabilmek. 1
4 Ulusal ve global piyasaları günlük olarak izleyerek ortaya çıkan gelişmeleri programda edindiği bilgi donanımını kullanarak yorumlayabilmek. 1
5 Durum analizi yapmak, strateji belirlemek, planlama yapmak ve uygulamak için gerekli olan teknolojik ve bilgi donanımlarını en etkili şekilde kriz ortamlarında kullanabilmek. 1
6 Görev alacağı finansal kuruluşun hedeflerini analiz ederek atılacak stratejik adımları belirleyebilmek, bunları hayata geçirmede yalnız olarak ya da ekip çalışması içinde insiyatif ve sorumluluklar üstlenebilme yeteneklerini geliştirebilmek 1
7 Müşteri ve personel ilişkilerinde etkili olabilme, liderlik yapabilme ve ikna edebilme yeteneklerini kullanarak problemleri çözebilmek yada işletme hedeflerini gerçekleştirmede çözüme gidebilmek. 1
8 Ekip çalışması içinde görev aldığı ortamlarda; kişisel yeteneklerini ortaya koyabilmek, bilgi potansiyelini ekip ortamına aktarabilmek ve insiyatif üstlenerek verilen görev ve hedefleri gerçekleştirebilmek ve bunu tüm ekip üyelerine maledebilmek 1
9 Gerek kendi alanı gerekse yan alanlarla ilgili haber, yayın, konferans, seminer ve diğer ortamları izleme ve okuma alışkanlığını geliştirmek ve hayat boyu öğrenme strateji oluşturabilmek 1
10 Finansal kuruluşların hizmet üretip sattığını, bunun gerçekleştirebilmenin yolunun da insan ilişkilerindeki başarıya dayandığını anlayabilmek ve benimseyebilmek 1
11 Hizmet ürününün hedeflenen düzeyde satılabilmesinde tanıtımın ve sosyal ilişkileri kavrayabilmek ve bu yöndeki yeteneklerini geliştirebilmek için sosyal aktiviteler ile etkinlikler ortamlarının organizasyonlarında öncü ve planlayıcı olabilmek 1
12 Finansal kuruluşların müşterilerine verdiği hizmetlerde uygulamaları gereken kamu yararı, sosyal sorumluluk ve meslek etiği kavramlarını benimseyebilmek ve uygulayabilmek 1
13 Finansal piyasalar ve finansal ürünler ile oyuncularını en üst düzeyde tanıyabilmek, görev aldığı ya da yönettiği kurumların başarılı olması ve büyüyebilmesi için etkin ve sonuç alıcı stratejiler oluşturarak uygulayabilmek 1
Yarıyıl İçi Çalışmaları Sayısı Katkı Payı
Ara Sınav 0 0
Kısa Sınav 0 0
Ödev 0 0
Devam 0 0
Uygulama 0 0
Labaratuvar 0 0
Proje 0 0
Atölye 0 0
Seminer 0 0
Arazi Çalışması 0 0
Sözlü sınav 0 0
Portfolyo 0 0
Doküman İncelemesi 0 0
Performans değerlendirme 0 0
Sunum 0 0
Alan Çalışması 0 0
Vaka Çalışması 0 0
Video Kaydı 0 0
Öz değerlendirme 0 0
Akran Değerlendirme 0 0
Eşleştirme Testleri 0 0
Çoktan seçmeli test 0 0
Kısa Cevaplı test 0 0
Kontrol listeleri 0 0
Dereceleme Ölçekleri 0 0
Zihin Haritalama 0 0
Araştırma yazısı 0 0
Çevrimiçi anket 0 0
Çevrimiçi Kısa sınav 0 0
TOPLAM 0
Yıliçinin Başarıya Oranı 0
Finalin Başarıya Oranı 0
TOPLAM 0
AKTS kredilerinin belirlenmesinde öğrenci işyükü anketlerinden faydalanılmaktadır.
Etkinlik Sayısı Süresi Toplam
Ders Süresi (Sınav Haftaları Hariç) 0 0 0
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum 0 0 0
Proje 0 0 0
Laboratuar Çalışması 0 0 0
Arazi ya da Alan Çalışması 0 0 0
Ara Sınavlar 0 0 0
Yarıyıl Sonu Sınavı 0 0 0
İşyükü Saati (30) 0
Toplam İşyükü / Saat 0    
Dersin Akts Kredisi 0    
Ders Notu CAMBRIDGE LMS TOUCHSTONE
Diğer Kaynaklar CAMBRIDGE LMS TOUCHSTONE
Materyal
Dökümanlar CAMBRIDGE LMS TOUCHSTONE
Ödevler
Sınavlar midterm and final exam vize ve final sınavı
Materyal Diğer
Planlanmış Öğrenme Faaliyetleri ve Öğretim Yöntemleri