Ders Adı İngilizce II (Hazırlık Eğitimine Tabi Olmayan Öğrenciler İçin)
Ders Kodu ING-102
Dersin Türü Zorunlu
Ders Biriminin Seviyesi Lisans
Yıl 1
Dönem 2.Yarıyıl
AKTS 2
Dersi Veren(ler) Yabancı Diller Yüksekokulu Yönetim Kurulunca uygun görülen öğretim elemanları
Dersin Yardımcıları
Ders İşleme Biçimi Yüz Yüze
Önkoşul Dersleri
Dersin İçeriği Şimdiki zaman; geniş zaman; bu zamanlarda sözel, okuma, yazma ve dinleme becerileri; sözel beceriler (kendini tanıtma, bir şeyi/yeri tarif edebilme, yol tarifi verebilme, kişisel bilgilere yönelik soru ve cevap kalıpları); okuma becerileri (lokantada, otobüs-tren vb. ulaşım araçlarında, alış-veriş yerlerinde liste/etiket okuma, soru sorma vb.); yazma becerileri (kısa mesaj yazma, poster içeriği yazma, form doldurma); dinleme becerileri (yol tarifi, yer/kişi tarifi vb.).
Dersin Verildiği Diller Türkçe
Dersin Amacı The Common European Framework A1-A2 Skills Bu dersin amacı öğrencilere teori ve pratiği entegre ederek dil öğretim yöntemleri hakkında derinlemesine bilgi vermektir.
Ders Yapısı
Temel/Alana Özgü Mesleki Dersler 100
Uzmanlık/Program Dersi 0
Destek Dersi 20
Beceri,İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi 0
Aktarılabilir Beceri Dersi 80
Matematik ve Temel Bilimler 0
Temel Eğitim 0
Ders İşleme Şekli
Sınıf Dersi 100
Sınıf Dersi açıklama 6
Problem Saati 0
Problem Saati Açıklama 0
Laboratuvar 0
Laboratuvar Açıklama 0
Diğer 0
Diğer Açıklama 0
No Dersin Kazanımları  
1 Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Present Perfect Continuous gibi İngilizce zamanlarını tanıyıp kullanmayı öğrenmek.
2 İngilizce yazma, okuma ve dinleme becerilerini geliştirmek
3 Geçmiş zamanlar, gelecek zamanlar ve koşullu zamanlar gibi farklı zaman yapılarını kavramak.
4 Gerçek hayattaki durumlarda zamanların nasıl kullanılacağına dair örnekler üzerinden tartışmak.
5 Zamanların doğru kullanımını sağlayacak pratik alıştırmalar yapmak.
DERSİN KAZANIMLARI / PROGRAM YETERLİKLERİ İLİŞKİ MATRİSİ
DKPÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13
1
2
3
4
5
5-Çok Yüksek İlişkili 4- Yüksek İlişkili 3-Orta İlişkili 2- Zayıf İlişkili 1-İlişkisiz
Hafta Konular  
1 INTRODUCTION
  Ön Hazırlık: HEADWAY ELEMENTARY STUDENT'S BOOK
2 Unit 7 *Past Simple (Question/Negative forms) *Prepositions of time *Adverbs
  Ön Hazırlık: HEADWAY ELEMENTARY STUDENT'S BOOK
3 Unit 7 *Past Simple (Question/Negative forms) *Prepositions of time *Adverbs How much . . . ? with that and those Conversation Strategies:Taking time to think/"Conversation sounds"
  Ön Hazırlık: HEADWAY ELEMENTARY STUDENT'S BOOK
4 Unit 8 *Count and uncount nouns *a,an or some *Food and drink/Daily needs
  Ön Hazırlık: HEADWAY ELEMENTARY STUDENT'S BOOK
5 Unit 8 *Count and uncount nouns *a,an or some *Food and drink/Daily needs
  Ön Hazırlık: HEADWAY ELEMENTARY STUDENT'S BOOK
6 Unit 9 *Comparative adjectives *have/has got *Superlative adjectives *Prepositions of movement
  Ön Hazırlık: HEADWAY ELEMENTARY STUDENT'S BOOK
7 Unit 9 *Comparative adjectives *have/has got *Superlative adjectives *Prepositions of movement
  Ön Hazırlık: HEADWAY ELEMENTARY STUDENT'S BOOK
8 Unit 10 *Present Continuous Tense *Describing people *Linking words (and/but/although/however)
  Ön Hazırlık: HEADWAY ELEMENTARY STUDENT'S BOOK
9 MIDTERM EXAMS
  Ön Hazırlık: HEADWAY ELEMENTARY STUDENT'S BOOK
10 Unit 10 *Present Continuous Tense *Describing people *Linking words (and/but/although/however)
  Ön Hazırlık: HEADWAY ELEMENTARY STUDENT'S BOOK
11 Unit 11 *going to for future *Infinitive of purpose *Talking about the weather conditions
  Ön Hazırlık: HEADWAY ELEMENTARY STUDENT'S BOOK
12 Unit 11 *going to for future *Infinitive of purpose *Talking about the weather conditions
  Ön Hazırlık: HEADWAY ELEMENTARY STUDENT'S BOOK
13 Unit 12 *Present Perfect Tense *Tense revision
  Ön Hazırlık: HEADWAY ELEMENTARY STUDENT'S BOOK
14 FINAL EXAMS
  Ön Hazırlık: HEADWAY ELEMENTARY STUDENT'S BOOK
No Program Çıktısı Katkı Düzeyi
1 Fen bilimleri, matematik, bilişim teknolojileri, hesaplama-planlama yöntemleri ve Elektrik-Elektronik Mühendisliğinin gerektirdiği konularda yeterli düzeyde bilgi sahibidir. 1
2 Fen bilimleri, matematik, bilgisayarlı hesaplama-planlama yöntemleri ve Elektrik-Elektronik Mühendisliği ile ilgili bilgileri kullanarak bir problemi tanımlar ve analiz eder. 4
3 Elektrik-Elektronik Mühendisliği alanındaki problemlerin çözümü için güncel bilgiye erişir, veri tabanlarını kullanır, literatür taraması yapar. 4
4 Güncel ekipman, teknik, bilişim teknolojileri ve yöntemleri kullanarak bilgisayar ortamı veya gerçek ortamda deney tasarlar, yapar, sonuçlarını analiz eder ve yorumlar. 4
5 Elektrik-Elektronik Mühendisliği alanındaki problemlerin çözümünde güncel mühendislik ekipmanları, teknikleri, yöntemleri ve bilişim teknolojilerini kullanır. 2
6 Elektrik-Elektronik Mühendisliği alanındaki problemleri çözmek için gerçekçi kısıtları göz önüne alarak modern teknik ve ekipman ve bilişim araçlarını kullanarak sistem, süreç, cihazları da içerebilen çözümler tasarlar. 1
7 Mesleki ilkelerin bilincinde ve etik sorumluluk sahibidir. Ayrımcılık yapmama, tarafsızlık gibi konularda bilinçlidir. 1
8 Süreç, sebep ve sonuçlar arasında ilişki kurar, analiz eder ve yorumlar. 1
9 Bireysel olarak veya takım halinde disiplin içi veya disiplinler arası çalışma yapar. 1
10 İnovasyon, girişimcilik, risk yönetimi, değişim gibi hususları içeren proje önerisi, planlaması ve yönetimi yapar. 1
11 Sahip olduğu teknik konularda uygun düzeyde yazılı ve sözlü iletişim becerilerine sahiptir. Bu durumlar için İngilizce dilini de kullanır. 1
12 Gelişen teknolojiyi takip eder, kullanır, mevcut teknoloji ile farkını irdeler, sürekli kendini yeniler. 1
13 Mühendislik uygulamalarının toplum, sağlık, çevre, güvenlik, ekonomi üzerindeki etkileri ve hukuki sonuçları hakkında bilgi sahibidir. 1
Yarıyıl İçi Çalışmaları Sayısı Katkı Payı
Ara Sınav 1 100
Kısa Sınav 0 0
Ödev 0 0
Devam 0 0
Uygulama 0 0
Labaratuvar 0 0
Proje 0 0
Atölye 0 0
Seminer 0 0
Arazi Çalışması 0 0
Sözlü sınav 0 0
Portfolyo 0 0
Doküman İncelemesi 0 0
Performans değerlendirme 0 0
Sunum 0 0
Alan Çalışması 0 0
Vaka Çalışması 0 0
Video Kaydı 0 0
Öz değerlendirme 0 0
Akran Değerlendirme 0 0
Eşleştirme Testleri 0 0
Çoktan seçmeli test 0 0
Kısa Cevaplı test 0 0
Kontrol listeleri 0 0
Dereceleme Ölçekleri 0 0
Zihin Haritalama 0 0
Araştırma yazısı 0 0
Çevrimiçi anket 0 0
Çevrimiçi Kısa sınav 0 0
TOPLAM 100
Yıliçinin Başarıya Oranı 40
Finalin Başarıya Oranı 60
TOPLAM 100
AKTS kredilerinin belirlenmesinde öğrenci işyükü anketlerinden faydalanılmaktadır.
Etkinlik Sayısı Süresi Toplam
Ders Süresi (Sınav Haftaları Hariç) 14 2 28
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi 14 2 28
Ödevler 0 0 0
Sunum/Seminer 0 0 0
Proje 0 0 0
Laboratuar Çalışması 0 0 0
Arazi ya da Alan Çalışması 0 0 0
Kısa Sınav 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Rapor Yazma/Rapor sunumu 0 0 0
Vaka İncelemesi 0 0 0
Staj 0 0 0
Uygulama/Materyal Hazırlama 0 0 0
Tez Çalışması 0 0 0
Ara Sınavlar 0 0 0
Yarıyıl Sonu Sınavı 0 0 0
İşyükü Saati (30) 0
Toplam İşyükü / Saat 56    
Dersin Akts Kredisi 2    
Ders Notu CAMBRIDGE LMS TOUCHSTONE
Diğer Kaynaklar CAMBRIDGE LMS TOUCHSTONE
Materyal
Dökümanlar CAMBRIDGE LMS TOUCHSTONE
Ödevler
Sınavlar midterm and final exam vize ve final sınavı
Materyal Diğer
Planlanmış Öğrenme Faaliyetleri ve Öğretim Yöntemleri











Course Weekly Schedules