No
|
Bölüm Öğrenme Çıktısı
|
Katkı Düzeyi
|
1
|
Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında temel düzeyde bilgilere sahiptir
|
1
|
2
|
Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında karşılaşılan problemlerde analitik düşünme ve karar verme becerisine sahiptir
|
5
|
3
|
Etkin iletişim kurabilme ve güçlü ikna yeteneğine sahiptir.
|
5
|
4
|
Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahiptir.
|
2
|
5
|
Çağrı Merkezi alanında temel teknoloji ve iş süreçleri hakkında bilgilere sahiptir.
|
2
|
6
|
Stresli durumlarda soğukkanlı ve sakin davranma becerisini gösterir
|
5
|
7
|
Atatürk İlkeleri konusunda bilinçli ve İnkılâp Tarihi konusunda bilgi sahibi olmak.
|
1
|
8
|
Öngörülmeyen durumlara ilişkin oluşan ve oluşabilecek sorunları belirleme ve çözümleyebilme.
|
5
|
9
|
Türkçe dilbilgisine ilişkin gerekli kural ve kaideleri bilerek bunları çalışmalarında uygulamak.
|
1
|
10
|
Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde (en az alanındaki bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek kadar) yabancı dil bilgisine sahiptir.
|
1
|
11
|
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
|
1
|
12
|
Öğrenme gereksinimin sürekliliğini kavradığını gösterir
|
2
|
13
|
Kendisine verilen görev ve sorumlulukları yerine getirir
|
2
|
14
|
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre korumai iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir.
|
2
|