No
|
Program Çıktısı
|
Katkı Düzeyi
|
1
|
Sanatın temel ilkelerini anlamak ve konusuna uyarlayabilmek.
|
2
|
2
|
Mimari dekor uygulamaları için gerekli olan teknikleri bilmek ve malzeme bilgisine sahip olmak.
|
2
|
3
|
Sanatsal, kültürel ve etik değerlere sahip, iş etiği ve sosyal sorumluluk bilinci kazandırılarak, etik problemler, sosyal haklar ve toplumsal sorumluluk farkındalığı oluşturulur.
|
2
|
4
|
Mimari Süsleme Sanatları ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması ve uygulanmasında sosyal mesleki değerlere sahip olmak.
|
2
|
5
|
Anatomik oran ve orantıyı; resimsel gözlem ve temel kavramlarla değerlendirmeyi bilir.
|
2
|
6
|
Farklı yüzyıllarda kullanılan süsleme unsurlarını ve üslupsal farklılıklarını bilmek, tekniklerini kullanabilmek.
|
2
|
7
|
Seramik ve çini şekillendirme yöntemlerini, dekor tekniklerini bilir, üç boyutlu atölye uygulamaları yapar, alanıyla ilgili yenilikleri takip ederek tasarım ve uygulamalarda gelenekseli ve çağdaşı birleştirerek yeni yorumlara ulaşır, alanıyla ilgili teknolojik araçları kullanır, sorunları çözer.
|
2
|
8
|
İş güvenliği, çevre koruma ve kalite kavramlarını bilir ve bunların gereklerini yerine getirir.
|
2
|
9
|
Bilimsel araştırma yöntemlerini öğrenerek, endüstri ve sanat uygulamalarında kullanır.
|
2
|
10
|
Alanı ile ilgili mesleki bilgileri akademik olarak araştırarak ve bu bilgileri derlemeyi, yazılı metin haline getirmeyi ve sunumunu yapmayı öğrenir.
|
2
|
11
|
Sosyal ve kültürel bilinç; Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi, Türk Dili, İngilizce ve Matematik gibi zorunlu dersler aracılığı ile, öğrencilerin tarihi, kültürel, dilsel ve bilişsel değerlere dair farkındalık kazanması; eleştirel düşünme ve kültürel ölçekte etkileşim becerilerini geliştirme.
|
2
|
12
|
Temel bilgisayar bilgisiyle birlikte mesleğinin gerektirdiği ilgili programları öğrenerek tasarım yapabilir.
|
1
|
13
|
İşletmede mesleki eğitim uygulamasıyla öğrenciler, iş yeri ortamında teorik bilgilerini pratiğe aktarma, karşılaştığı problemleri çözme, iş hayatının dinamiklerini anlama ve mesleki sorumluluklarını geliştirme becerisi kazanır.
|
1
|
14
|
Farklı disiplinlerle etkileşime girerek çizim ve üretim tekniklerini öğrenir, uygulamalar yapar, sanatsal bakış açısı kazanır.
|
1
|