No
|
Program Çıktısı
|
Katkı Düzeyi
|
1
|
Büro yönetimi ve Yönetici Asistanlığı mesleği ile ilgili temel, güncel ve uygulamalı bilgilere sahip olur.
|
1
|
2
|
Büro yönetimi ve Yönetici Asistanlığı mesleği ile ilgili gerekli olan iş sağlığı ve güvenliği, çevre bilinci, sosyal sorumluluk, etik değerler, sosyal güvenlik hakları, girişimcilik ve kalite süreçleri hakkında bilgi sahibi olur.
|
1
|
3
|
Büro yönetimi ve Yönetici Asistanlığı mesleği için sektördeki güncel gelişmeleri hakkında bilgi sahibi olur ve uygulamaları takip eder, etkin şekilde kullanır.
|
1
|
4
|
Büro yönetimi ve Yönetici Asistanlığı mesleği ile ilgili bilişim teknolojilerini (bilgisayar, yazılım, program, animasyon vb.) etkin kullanır.
|
3
|
5
|
Mesleki problemleri ve konuları bağımsız olarak analitik, eleştirel, yaratıcı ve tasarım odaklı düşünme yaklaşımlarını kullanarak değerlendirme ve çözüm önerisini sunabilme becerisine sahiptir.
|
1
|
6
|
Bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı, sözlü iletişim yolu ile gerekli araçları kullanarak etkin biçimde sunabilir, anlaşılır biçimde ifade eder.
|
1
|
7
|
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alır
|
1
|
8
|
Mesleği ile ilgili kariyer yönetimi ve yaşam boyu öğrenme konularında farkındalığa sahiptir ve bu alanda gerekli girişim ve stratejilerini oluşturur.
|
1
|
9
|
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahiptir.
|
1
|
10
|
Atatürk ilkeleri ve inkılap tarihi ve İngilizce gibi derslerle tarihi kültürel dilsel ve evrensel değerlere ilişkin farkındalık kazanır.
Eleştirel düşünme ve kültürel düzeyde iletişim becerisine sahip olur
|
1
|
11
|
Büro Yönetimi ve Yönetici asistanlığı mesleği ile ilgili bilgilerini diğer disiplinleriyle (muhasebe, finans, hukuk, ekonomi, matematik, işletme, pazarlama, psikoloji, sosyoloji) ilişkilendirebilecek temel ve güncel bilgilere sahip olur.
|
1
|
12
|
Büro yönetimi ve yönetici asistanlığı alanında yapılması muhtemel toplantı ve törenlere ilişkin zaman ve protokol düzenleme becerisine, kurum içi ve kurum dışı belgeleri hazırlanması, dosyalanması ve arşivlenmesi bilgisine sahiptir.
|
1
|
13
|
Büro Yönetimine ilişkin yönetim, işletme süreçleri, yaklaşımları, farklı sektörlerdeki işleyişleri, ilişkileri ve sorumluklarını açıklar.
|
1
|
14
|
Alanı ile ilgili teorik bilgileri iş yeri ortamında pratiğe dönüştürür. Çalışma hayatındaki dinamikleri ve problemleri anlayıp çözüm üretir mesleki sorumluluklarını geliştirir.
|
1
|