Hafta
|
Konular
|
1
|
Müşteri İlişkileri Yönetimine Giriş
|
|
Ön Hazırlık: Prof.Dr. Yavuz ODABAŞO, Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi,Yrd.Doç.Dr.Hülya BAKIRTAŞ Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar,modeller ve Stratejiler
|
2
|
Müşteri tatmini
|
|
Ön Hazırlık: Prof.Dr. Yavuz ODABAŞO, Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi,Yrd.Doç.Dr.Hülya BAKIRTAŞ Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar,modeller ve Stratejiler
|
3
|
Müşteri Sadakati
|
|
Ön Hazırlık: Prof.Dr. Yavuz ODABAŞO, Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi,Yrd.Doç.Dr.Hülya BAKIRTAŞ Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar,modeller ve Stratejiler
|
4
|
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve İlişkisel Pazarlama
|
|
Ön Hazırlık: Prof.Dr. Yavuz ODABAŞO, Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi,Yrd.Doç.Dr.Hülya BAKIRTAŞ Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar,modeller ve Stratejiler
|
5
|
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve İlişkisel Pazarlama
|
|
Ön Hazırlık: Prof.Dr. Yavuz ODABAŞO, Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi,Yrd.Doç.Dr.Hülya BAKIRTAŞ Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar,modeller ve Stratejiler
|
6
|
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Toplam Kalite
|
|
Ön Hazırlık: Prof.Dr. Yavuz ODABAŞO, Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi,Yrd.Doç.Dr.Hülya BAKIRTAŞ Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar,modeller ve Stratejiler
|
7
|
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Toplam Kalite
|
|
Ön Hazırlık: Prof.Dr. Yavuz ODABAŞO, Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi,Yrd.Doç.Dr.Hülya BAKIRTAŞ Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar,modeller ve Stratejiler
|
8
|
Müşteri Değeri
|
|
Ön Hazırlık: Prof.Dr. Yavuz ODABAŞO, Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi,Yrd.Doç.Dr.Hülya BAKIRTAŞ Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar,modeller ve Stratejiler
|
9
|
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve İletişim
|
|
Ön Hazırlık: Prof.Dr. Yavuz ODABAŞO, Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi,Yrd.Doç.Dr.Hülya BAKIRTAŞ Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar,modeller ve Stratejiler
|
10
|
Müşteri Hizmetleri
|
|
Ön Hazırlık: Prof.Dr. Yavuz ODABAŞO, Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi,Yrd.Doç.Dr.Hülya BAKIRTAŞ Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar,modeller ve Stratejiler
|
11
|
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Doğrudan Pazarlama
|
|
Ön Hazırlık: Prof.Dr. Yavuz ODABAŞO, Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi,Yrd.Doç.Dr.Hülya BAKIRTAŞ Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar,modeller ve Stratejiler
|
12
|
Müşteri İlişkieleri Yönetiminin ve Teknoloji
|
|
Ön Hazırlık: Prof.Dr. Yavuz ODABAŞO, Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi,Yrd.Doç.Dr.Hülya BAKIRTAŞ Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar,modeller ve Stratejiler
|
13
|
Müşteri İlişkieleri Yönetiminin Ölçülmesi
|
|
Ön Hazırlık: Prof.Dr. Yavuz ODABAŞO, Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi,Yrd.Doç.Dr.Hülya BAKIRTAŞ Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar,modeller ve Stratejiler
|
14
|
Örgütsel Kültür
|
|
Ön Hazırlık: Prof.Dr. Yavuz ODABAŞO, Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi,Yrd.Doç.Dr.Hülya BAKIRTAŞ Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar,modeller ve Stratejiler
|