Hafta
|
Konular
|
1
|
Giriş ve Pazarlamada Temel Kavramlar: Pazarlamanın Tanımı, Amacı, Önemi ve Kapsamı
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
2
|
Pazarlamanın Tarihsel Gelişim Seyri ve Anlayış Değişimi: Üretim Yaklaşımı-Ürün Yaklaşımı
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
3
|
Pazarlamanın Tarihsel Gelişim Seyri ve Anlayış Değişimi: Satış Yaklaşımı ve Pazarlama Yaklaşımı
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
4
|
Pazar ve Pazarlama Çevresi: Mikro ve Makro Çevre
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
5
|
Tüketici Davranışları: Tüketici ve Tüketici Trendlerindeki Değişim
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
6
|
Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
7
|
Pazar Bölümleme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
8
|
Pazarlamanın İşlevleri: Ürün ve Ürün Yönetimi
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
9
|
Pazarlamanın İşlevleri: Fiyat ve Fiyatlandırma
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
10
|
Pazarlamanın İşlevleri: Tutundurma Çabaları ( Reklam ve Satış Teşvik)
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
11
|
Pazarlamanın İşlevleri: Tutundurma Çabaları ( Kişisel Satış ve Halkla İlişkiler)
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
12
|
Pazarlamanın İşlevleri: Dağıtım ve Dağıtım Kanalları
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
13
|
Pazarlama Denetimi ve Sosyal Sorumluluk
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
14
|
Genel Değerlendirme
|