Hafta
|
Konular
|
1
|
Kalite ve kalitenin tarihsel gelişimi, Toplam kalite yönetimi felsefesi ve ilkeleri, Sağlıkta Kalite Yönetimi
|
|
Ön Hazırlık: Öğrenci Bilgi Sistemi Ders Dokümanları
İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Sağlık İşletmelerinde Kalite Yönetimi,
T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 2864 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 1821, Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi, Eskişehir, Ocak 2019.
Kıngır, Said (2010).Toplam Kalite Yönetimi, Nobel Yayın 2. Basım, Ankara.
|
2
|
Sağlık hizmetlerinde kalitenin gelişimi ve önemi
|
|
Ön Hazırlık: Öğrenci Bilgi Sistemi Ders Dokümanları
İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Sağlık İşletmelerinde Kalite Yönetimi,
T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 2864 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 1821, Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi, Eskişehir, Ocak 2019.
Kıngır, Said (2010).Toplam Kalite Yönetimi, Nobel Yayın 2. Basım, Ankara.
|
3
|
Sağlık hizmetlerinde müşteri(hasta) memnuniyeti
|
|
Ön Hazırlık: Öğrenci Bilgi Sistemi Ders Dokümanları
İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Sağlık İşletmelerinde Kalite Yönetimi,
T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 2864 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 1821, Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi, Eskişehir, Ocak 2019.
Kıngır, Said (2010).Toplam Kalite Yönetimi, Nobel Yayın 2. Basım, Ankara.
|
4
|
Kalite yönetimde ölçmenin önemi
|
|
Ön Hazırlık: Öğrenci Bilgi Sistemi Ders Dokümanları
İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Sağlık İşletmelerinde Kalite Yönetimi,
T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 2864 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 1821, Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi, Eskişehir, Ocak 2019.
Kıngır, Said (2010).Toplam Kalite Yönetimi, Nobel Yayın 2. Basım, Ankara.
|
5
|
Kalite iyileştirmede ekip çalışması ve ekip türleri
|
|
Ön Hazırlık: Öğrenci Bilgi Sistemi Ders Dokümanları
İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Sağlık İşletmelerinde Kalite Yönetimi,
T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 2864 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 1821, Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi, Eskişehir, Ocak 2019.
Kıngır, Said (2010).Toplam Kalite Yönetimi, Nobel Yayın 2. Basım, Ankara.
|
6
|
Sağlık hizmetlerinde sürekli kalite iyileştirme
|
|
Ön Hazırlık: Öğrenci Bilgi Sistemi,Ders Dokümanları
T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı. Sağlıkta Kalite Standartları SKS-Hastane (Versiyon-6)
|
7
|
Kalite iyileştirme modelleri
|
|
Ön Hazırlık: Öğrenci Bilgi Sistemi,Ders Dokümanları
T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı. Sağlıkta Kalite Standartları SKS-Hastane (Versiyon-6)
|
8
|
Kalite iyileştirme araçları
|
|
Ön Hazırlık: Öğrenci Bilgi Sistemi Ders Dokümanları
İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Sağlık İşletmelerinde Kalite Yönetimi,
T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 2864 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 1821, Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi, Eskişehir, Ocak 2019.
Kıngır, Said (2010).Toplam Kalite Yönetimi, Nobel Yayın 2. Basım, Ankara.
|
9
|
Sağlık hizmetlerinde akreditasyon
|
|
Ön Hazırlık: Öğrenci Bilgi Sistemi Ders Dokümanları
İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Sağlık İşletmelerinde Kalite Yönetimi,
T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 2864 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 1821, Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi, Eskişehir, Ocak 2019.
Kıngır, Said (2010).Toplam Kalite Yönetimi, Nobel Yayın 2. Basım, Ankara.
|
10
|
Toplam Kalite Yönetimi(TKY) Dokümantasyon süreci
|
|
Ön Hazırlık: Öğrenci Bilgi Sistemi,Ders Dokümanları
T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı. Sağlıkta Kalite Standartları SKS-Hastane (Versiyon-6)
|
11
|
Sağlıkta Kalite Standartları (SKS) İle İlgili Temel Kavramlar
|
|
Ön Hazırlık: Öğrenci Bilgi Sistemi,Ders Dokümanları
T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı. Sağlıkta Kalite Standartları SKS-Hastane (Versiyon-6)
|
12
|
Hasta ve çalışan güvenliği uygulamaları
|
|
Ön Hazırlık: Öğrenci Bilgi Sistemi,Ders Dokümanları
T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı. Sağlıkta Kalite Standartları SKS-Hastane (Versiyon-6)
|
13
|
Sağlıkta Kalite Standartları (SKS) Hastane rehberi
|
|
Ön Hazırlık: T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı. Sağlıkta Kalite Standartları SKS-Hastane (Versiyon-6)
https://www.saglik.gov.tr/
https://shgmkalitedb.saglik.gov.tr/
https://shgmkalitedb.saglik.gov.tr/TR-12680/guncel-standartlar.html
|
14
|
SKS Hastane rehberi Kurumsal Hizmetler Boyutu, Sağlıkta Akreditasyon Sistemi (SAS)
|
|
Ön Hazırlık: T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı. Sağlıkta Kalite Standartları SKS-Hastane (Versiyon-6)
https://www.saglik.gov.tr/
https://shgmkalitedb.saglik.gov.tr/
https://shgmkalitedb.saglik.gov.tr/TR-12680/guncel-standartlar.html
|