No
|
Program Çıktısı
|
Katkı Düzeyi
|
1
|
Farklı sektörlerde halkla ilişkiler ve tanıtım disiplini içerisinde değerlendirme yöntemlerini açıklar ve uygular.
|
2
|
2
|
Görsel, işitsel ve yazılı medya araçlarının planlamasını yapar, sosyal sorumluluk,sponsorluk gibi yöntemleri geleneksel medyada ve sosyal medya mecralarında uygular
|
4
|
3
|
Halkla ilişkilerde etkinlik yönetimi kapsamında sosyal, kültürel, bilimsel ve benzeri etkinlikleri planlayarak organizasyon ve ölçümleme süreçlerini uygular.
|
5
|
4
|
Mesleki Temel ve Güncel Bilgi: Halkla ilişkiler ve iletişim teorileri, marka yönetimi, medya ilişkileri gibi temel bilgileri öğrenir.
|
3
|
5
|
Çalışma ortamında iş sağlığı ve güvenliği kurallarını uygular. Halkla ilişkiler faaliyetlerinde çevresel sorumlulukları dikkate alır.
|
1
|
6
|
Halkla ilişkiler alanındaki ulusal ve uluslararası trendleri, yeni teknolojileri ve yaklaşımları yakından izler.
|
1
|
7
|
Sosyal medya yönetim araçlarını, veri analiz programlarını, grafik tasarım yazılımlarını profesyonel düzeyde kullanır.
|
1
|
8
|
Halkla ilişkilerle ilgili sorunları analiz eder ve neden-sonuç ilişkileri kurar.
|
2
|
9
|
İkna edici sunumlar hazırlar, medya röportajlarında kurumsal mesajları net bir şekilde ifade eder.
|
2
|
10
|
Karmaşık projelerde ekip çalışmasına uyum sağlar, iş birliğini ve iletişimi geliştirir.
|
1
|
11
|
Halkla ilişkilerde kariyer planlaması yapar; yetkinliklerini geliştirmek için seminerlere, eğitimlere ve sertifika programlarına katılır.
|
1
|
12
|
Halkla ilişkiler faaliyetlerinde toplumsal faydayı gözetir ve etik kurallara uygun davranır.
|
1
|
13
|
İngilizce başta olmak üzere bir yabancı dilde profesyonel iletişim kurar.
|
1
|