Hafta
|
Konular
|
1
|
Hizmet Kavramı, özellikleri
|
|
Ön Hazırlık: LOVELOCK, C. H., Services Marketing, Prentice Hall, New Jersey,1991.
ÖZTÜRK, S. A., Hizmet Pazarlaması,Ekin Kitabevi, 2006
|
2
|
Hizmet sektörünün günümüzdeki önemi.
Hizmet sektörünün büyüme nedenleri.
Türkiye de hizmet sektörünün durumu.
|
|
Ön Hazırlık: LOVELOCK, C. H., Services Marketing, Prentice Hall, New Jersey,1991.
ÖZTÜRK, S. A., Hizmet Pazarlaması,Ekin Kitabevi, 2006
|
3
|
Hizmetlerin sınıflandırılması,
Hizmet çevresi.
|
|
Ön Hazırlık: LOVELOCK, C. H., Services Marketing, Prentice Hall, New Jersey,1991.
ÖZTÜRK, S. A., Hizmet Pazarlaması,Ekin Kitabevi, 2006
|
4
|
Ürün,
Bir ürün olarak hizmet,
Hizmetlerde ürün karma stratejileri
|
|
Ön Hazırlık: LOVELOCK, C. H., Services Marketing, Prentice Hall, New Jersey,1991.
ÖZTÜRK, S. A., Hizmet Pazarlaması,Ekin Kitabevi, 2006
|
5
|
Dağıtım,
Hizmet işletmeleri için dağıtım kanalı seçenekleri
|
|
Ön Hazırlık: LOVELOCK, C. H., Services Marketing, Prentice Hall, New Jersey,1991.
ÖZTÜRK, S. A., Hizmet Pazarlaması,Ekin Kitabevi, 2006
|
6
|
Fiyatlama,
Hizmetler için fiyatlama yaklaşımları
|
|
Ön Hazırlık: LOVELOCK, C. H., Services Marketing, Prentice Hall, New Jersey,1991.
ÖZTÜRK, S. A., Hizmet Pazarlaması,Ekin Kitabevi, 2006
|
7
|
Tutundurma, reklam, satış tutundurma
|
|
Ön Hazırlık: LOVELOCK, C. H., Services Marketing, Prentice Hall, New Jersey,1991.
ÖZTÜRK, S. A., Hizmet Pazarlaması,Ekin Kitabevi, 2006
|
8
|
Halkla ilişkiler,
Kişisel satış,
Doğrudan pazarlama
|
|
Ön Hazırlık: LOVELOCK, C. H., Services Marketing, Prentice Hall, New Jersey,1991.
ÖZTÜRK, S. A., Hizmet Pazarlaması,Ekin Kitabevi, 2006
|
9
|
Halkla ilişkiler,
Kişisel satış,
Doğrudan pazarlama
|
|
Ön Hazırlık: LOVELOCK, C. H., Services Marketing, Prentice Hall, New Jersey,1991.
ÖZTÜRK, S. A., Hizmet Pazarlaması,Ekin Kitabevi, 2006
|
10
|
Hizmet pazarlaması ve insan kaynakları
|
|
Ön Hazırlık: LOVELOCK, C. H., Services Marketing, Prentice Hall, New Jersey,1991.
ÖZTÜRK, S. A., Hizmet Pazarlaması,Ekin Kitabevi, 2006
|
11
|
Hizmet ve müşteri
|
|
Ön Hazırlık: LOVELOCK, C. H., Services Marketing, Prentice Hall, New Jersey,1991.
ÖZTÜRK, S. A., Hizmet Pazarlaması,Ekin Kitabevi, 2006
|
12
|
Hizmet pazarlaması ve fiziksel kanıtlar
|
|
Ön Hazırlık: LOVELOCK, C. H., Services Marketing, Prentice Hall, New Jersey,1991.
ÖZTÜRK, S. A., Hizmet Pazarlaması,Ekin Kitabevi, 2006
|
13
|
Hizmetler için kapasite ve talep yönetimi stratejileri
|
|
Ön Hazırlık: LOVELOCK, C. H., Services Marketing, Prentice Hall, New Jersey,1991.
ÖZTÜRK, S. A., Hizmet Pazarlaması,Ekin Kitabevi, 2006
|
14
|
Kapasite yönetimi, Hasıla yönetimi
|
|
Ön Hazırlık: LOVELOCK, C. H., Services Marketing, Prentice Hall, New Jersey,1991.
ÖZTÜRK, S. A., Hizmet Pazarlaması,Ekin Kitabevi, 2006
|