Hafta
|
Konular
|
1
|
Giriş ve Pazarlamada Temel Kavramlar: Pazarlamanın Tanımı, Amacı, Önemi ve Kapsamı
|
|
Ön Hazırlık: Pazarlama 4.0 (2016) Philip Kotler, optimist yayın dağıtım
|
2
|
Pazarlamanın Tarihsel Gelişim Seyri ve Anlayış Değişimi: Üretim Yaklaşımı-Ürün Yaklaşımı
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
3
|
Pazarlamanın Tarihsel Gelişim Seyri ve Anlayış Değişimi: Satış Yaklaşımı ve Pazarlama Yaklaşımı
|
|
Ön Hazırlık: Pazarlama İlkeleri (2019) Philip Kotler, beta yayınevi
|
4
|
Pazar ve Pazarlama Çevresi: Mikro ve Makro Çevre
|
|
Ön Hazırlık: Pazarlama İlkeleri (2019) Philip Kotler, beta yayınevi
|
5
|
Tüketici Davranışları: Tüketici ve Tüketici Davranışları
|
|
Ön Hazırlık: İşletme Yöneticiliği (2015) Tamer Koçel, beta basım
|
6
|
Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması
|
|
Ön Hazırlık: İşletme Yöneticiliği (2015) Tamer Koçel, beta basım
|
7
|
Pazar Bölümleme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
8
|
Pazarlamanın İşlevleri: Ürün ve Ürün Yönetimi
|
|
Ön Hazırlık: Uzaktan Eğitim Online Ders Notları/İçerikleri
|
9
|
Pazarlamanın İşlevleri: Fiyat ve Fiyatlandırma
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
10
|
Pazarlamanın İşlevleri: Fiyat ve Fiyatlandırma
|
|
Ön Hazırlık: Pazarlama İlkeleri (2019) Philip Kotler, beta yayınevi
|
11
|
Pazarlamanın İşlevleri: Dağıtım ve Dağıtım Kanalları
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
12
|
Pazarlamanın İşlevleri: Dağıtım ve Dağıtım Kanalları
|
|
Ön Hazırlık: Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, Sakarya.
|
13
|
Pazarlamanın İşlevleri: Tutundurma Çabaları ( Reklam ve Satış Teşvik)
|
|
Ön Hazırlık: Pazarlama İlkeleri (2019) Philip Kotler, beta yayınevi
|
14
|
Pazarlamanın İşlevleri: Tutundurma Çabaları ( Reklam ve Satış Teşvik)
|
|
Ön Hazırlık: Pazarlama 4.0 (2016) Philip Kotler, optimist yayın dağıtım
|