| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Gelendost Meslek Yüksekokulu Gıda Teknolojisi | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:13.04.2025 14:07:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik+ Uygulama (Saat) | Kredi Toplam | AKTS | Yarı Yılı | ING-102 | İngilizce II (Hazırlık Eğitimine Tabi Olmayan Öğrenciler İçin) | 2,0 | 2,0 | 2,0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Yabancı Diller Yüksekokulu Yönetim Kurulunca uygun görülen öğretim elemanları | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | Yabancı Diller Yüksekokulu | E-Posta | ydyo@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | TEL: 0246 214 6054 | Dersin Amacı/Hedefleri | The Common European Framework A1-A2 Skills Bu dersin amacı öğrencilere teori ve pratiği entegre ederek dil öğretim yöntemleri hakkında derinlemesine bilgi vermektir. | Dersin İçeriği | Geçmiş zaman. Yetenek ve Ricaları söyleme, İstekte bulunma. Şimdiki zaman, gelecek zaman, yakın geçmiş zamanda olumlu, olumsuz, soru cümlesi oluşturma. Bağlaçlar. Edatlar. Kişilerin dış görünüşünü tarif edebilme. Hava durumunu söyleyebilme. Ulaşım ve seyahat ile ilgili kelime öbeklerini öğrenme. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel/Alana Özgü Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Program Dersi | 0 | Matematik ve temel bilimler | 0 | Genel Eğitim | 0 | Destek Dersi | 20 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 80 |
| |
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:17.04.2025 00:50:00) | | Öğrenciler, A2 seviyesindeki temel gramer yapılarını anlayabilirler. | | Öğrenciler, A2 seviyesindeki bu gramer yapılarını doğru kullanarak dil bilgisi sorularını yanıtlayabilir ve yazılı ifade oluşturabilirler. | | Öğrenciler, A2 seviyesindeki günlük yaşamda kullanılan temel kelimeleri öğrenirler. | | Öğrenciler, A2 seviyesindeki bu kelimeleri doğru bir şekilde cümle içinde kullanabilir ve anlamlı konuşmalar yapabilirler. | | Öğrenciler, A2 seviyesindeki kısa ve basit metinleri anlayarak, metnin ana fikrini ve önemli detaylarını doğru bir şekilde çıkarabilirler. | | Öğrenciler, A2 seviyesindeki metinlerdeki yeni kelimeleri anlamak için bağlam ipuçlarını kullanarak, metni genel anlamda anlayabilir ve metne dayalı soruları doğru bir şekilde yanıtlayabilirler. |
| | | |
|
| |