| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Şarkikaraağaç Meslek Yüksekokulu Gıda Teknolojisi | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:10.02.2025 13:21:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik+ Uygulama (Saat) | Kredi Toplam | AKTS | Yarı Yılı | ING-102 | İngilizce II (Hazırlık Eğitimine Tabi Olmayan Öğrenciler İçin) | 2,0 | 2,0 | 2,0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Yabancı Diller Yüksekokulu Yönetim Kurulunca uygun görülen öğretim elemanları | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | Yabancı Diller Yüksekokulu | E-Posta | ydyo@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | TEL: 0246 214 6054 | Dersin Amacı/Hedefleri | The Common European Framework A1-A2 Skills Bu dersin amacı öğrencilere teori ve pratiği entegre ederek dil öğretim yöntemleri hakkında derinlemesine bilgi vermektir. | Dersin İçeriği | Geçmiş zaman. Yetenek ve Ricaları söyleme, İstekte bulunma. Şimdiki zaman, gelecek zaman, yakın geçmiş zamanda olumlu, olumsuz, soru cümlesi oluşturma. Bağlaçlar. Edatlar. Kişilerin dış görünüşünü tarif edebilme. Hava durumunu söyleyebilme. Ulaşım ve seyahat ile ilgili kelime öbeklerini öğrenme. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel/Alana Özgü Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Program Dersi | 0 | Matematik ve temel bilimler | 0 | Genel Eğitim | 0 | Destek Dersi | 20 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 80 |
| |
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:10.02.2025 13:21:00) | | Geçmiş zaman ile ilgili yaptıklarını anlatabilme, zarfları ve edatları cümle içinde uygun yerde kullanabilme. | | Sayılabilen sayılamayan isimleri ayırt etme, yiyecek ve içeceklerin öğrenilmesi, nesnelerin sayısını ve fiyatını sorup söyleyebilme
| | İki şeyi kıyaslayıp, en üstünlük derecelerini belirtebilme, kasaba ve şehirlerle ilgili kelimeleri edinme.
| | Şimdiki zaman ile ilgili olumlu, olumsuz, soru cümlelerini kullanabilme, insanların dış görünüşlerini ve giysilerini tarif edebilme. | | Gelecek zaman ile ilgili olumlu, olumsuz, soru cümleleri oluşturabilme, hava durumundan bahsedebilme. | | Yakın geçmiş zaman ile ilgili olumlu, olumsuz, soru cümleleri oluşturabilme, seyahat ile ilgili kelimeleri öğrenme. | | Arkadaşına öneride bulunurken kullanılan ifadelerin bilgisi |
| | | |
|
| |