| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Eğirdir Su Ürünleri Fakültesi Su Ürünleri Mühendisliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:29.03.2021 14:48:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik+ Uygulama (Saat) | Kredi Toplam | AKTS | Yarı Yılı | ING-102 | İngilizce II (Hazırlık Eğitimine Tabi Olmayan Öğrenciler İçin) | 2,0 | 2,0 | 2,0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Yabancı Diller Yüksekokulu Yönetim Kurulunca uygun görülen öğretim elemanları | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | Yabancı Diller Yüksekokulu | E-Posta | ydyo@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | TEL: 0246 214 6054 | Dersin Amacı/Hedefleri | The Common European Framework A1-A2 Skills Bu dersin amacı öğrencilere teori ve pratiği entegre ederek dil öğretim yöntemleri hakkında derinlemesine bilgi vermektir. | Dersin İçeriği | Şimdiki zaman; geniş zaman; bu zamanlarda sözel, okuma, yazma ve dinleme becerileri; sözel beceriler (kendini tanıtma, bir şeyi/yeri tarif edebilme, yol tarifi verebilme, kişisel bilgilere yönelik soru ve cevap kalıpları); okuma becerileri (lokantada, otobüs-tren vb. ulaşım araçlarında, alış-veriş yerlerinde liste/etiket okuma, soru sorma vb.); yazma becerileri (kısa mesaj yazma, poster içeriği yazma, form doldurma); dinleme becerileri (yol tarifi, yer/kişi tarifi vb.). | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel/Alana Özgü Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Program Dersi | 0 | Matematik ve temel bilimler | 0 | Genel Eğitim | 0 | Destek Dersi | 20 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 80 |
| |
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:15.04.2024 10:59:00) | | Günlük yaşamla ilgili konuşabilir, dilin konuşulduğu ülkede seyahat edebilir, | | Düşüncelerini, planlarını, isteklerini açıklayabilir, geçmiş bir olayı anlatabilir, | | Bildik, ilgi alanına giren bir konuda basit bir metin ve kişisel mektuplar yazabilir. | | Sınıftaki ve odadaki nesnelerin yerlerini edatları kullanarak ifade edebilme | | Karşımızdaki kişi/kişilerden özür dilerken kullanılan ifadeler bilgisi |
| | | |
|
| |