| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Turizm Fakültesi Turizm İşletmeciliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:14.01.2025 16:52:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik+ Uygulama (Saat) | Kredi Toplam | AKTS | Yarı Yılı | ING-101 | İngilizce I (Hazırlık Eğitimine Tabi Olmayan Öğrenciler İçin) | 2,0 | 2,0 | 2,0 | 1. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Yabancı Diller Yüksekokulu Yönetim Kurulunca uygun görülen öğretim elemanları | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | Yabancı Diller Yüksekokulu | E-Posta | ydyo@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | 0246 214 6054 | Dersin Amacı/Hedefleri | The Common European Framework A1 Skills | Dersin İçeriği | Kendini tanıtma, Geniş zaman; bu zamanda okuma, yazma ve dinleme becerileri; sözel beceriler (kendini tanıtma, bir şeyi/yeri tarif edebilme, yol tarifi verebilme, kişisel bilgilere yönelik soru ve cevap kalıpları); okuma becerileri (lokantada, otobüs-tren vb. ulaşım araçlarında, alış-veriş yerlerinde liste/etiket okuma, soru sorma vb.); yazma becerileri (kısa mesaj yazma, poster içeriği yazma, form doldurma); dinleme becerileri (yol tarifi, yer/kişi tarifi vb.). Geçmiş zamanda cümle kurma, yetenekleri anlatabilme, ricada bulunabilme. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Uzaktan Öğretim | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel/Alana Özgü Mesleki Ders | 0 | Uzmanlık/Program Dersi | 0 | Matematik ve temel bilimler | 0 | Genel Eğitim | 0 | Destek Dersi | 20 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 80 |
| |
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:14.01.2025 16:52:00) | | Günlük hayatta yakın çevre ile iletişim kurabilme ve iletişim bilgilerini(telefon numarası, e-mail) sorup cevap verebilme | | Günlük hayatta kullanılan meslekler, aile bireyleri, rakamlar, saat sormaya dair isimlerin bilgisini öğrenme | | Sınıftaki ve odadaki nesnelerin yerlerini edatları kullanarak ifade edebilme | | Günlük, haftalık rutin aktiviteleri veya boş zamanlarda yapılabilen etkinlikleri geniş zaman ile kullanabilme | | Karşımızdaki kişi/kişilerden özür dilerken, ricada bulunurken kullanılan ifadelerin bilgisi | | Bağlaçları kullanarak biyografi yazabilme |
| | | |
|
| |