of0
Export
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ
DERS İÇERİĞİ
Bölüm
Gönen Meslek Yüksekokulu Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı
DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:13.03.2024 09:27:00)
Ders Kodu
Ders Adı
Kredi Teorik+ Uygulama (Saat)
Kredi Toplam
AKTS
Yarı Yılı
MYO-3020
İşletmede Mesleki Eğitim
40,0
20,0
20,0
4. Yarıyıl
Dersin Dili
Türkçe
Ders Düzeyi
ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY
Dersin Türü
Zorunlu
Dersi Verenler
Öğr.Gör.Hidayet ACAR
Dersin Yardımcıları
 
Ofis Yeri
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
Gönen Meslek Yüksekokulu
E-Posta
hidayetacar@isparta.edu.tr
Ofis Görüşme Saatleri
 
İş Telefonu
 
Dersin Amacı/Hedefleri
Öğrencilerinin okulda edindikleri teorik bilgilerini pekiştirmek, işyeri organizasyonlarını, üretim süreçlerini ve yeni teknolojileri tanımalarını sağlamak, öğrencileri meslek hayatlarına hazırlamak, kariyer hedeflerini belirlemelerinde yol gösterici olmak ve alanıyla ilgili çalışma yapabilmesini sağlamak
Dersin İçeriği
İş yerinde deneyim kazanmak için mevcut bilgilerin kullanılması.
Önkoşul Dersleri
 
Dersi İşleyiş Yöntemi
Yüz Yüze
DERSİN KATEGORİSİ
Dersin Kategorisi (Genel)
Katkı Düzeyi (%)
Temel/Alana Özgü Mesleki Ders
0
Uzmanlık/Program Dersi
0
Matematik ve temel bilimler
0
Genel Eğitim
0
Destek Dersi
0
Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
100
Aktarılabilir Beceri Dersi
0
DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:26.01.2024 23:28:00)
DK1
Birinci ve ikinci dönemlerde aldığı teorik eğitimin, işyerinde mesleki uygulamalarda teorik bilgileri almak.
DK2
Birinci ve ikinci dönemlerde aldığı teorik eğitimin, işyerinde mesleki uygulamalarda teorik bilgileri aldıktan sonra onları pratikte uygulama eğitimi almak.
DK3
Birinci ve ikinci Eğitim-Öğretim yılında almış oldukları teorik bilgileri, iş yerindeki mesleki uygulamaları öğrendikten sonra pekiştirmeleri için sık sık tekrar yapma imkanını bulmaları.
DK4
İş yerinde mesleki eğitiminde almış oldukları eğitim sonunda uygulama çıktılarının amaçlara uygunluğunu kontrol edebilmeyi öğrenme.
DK5
İş yerinde mesleki eğitiminde almış oldukları eğitim sonunda uygulama çıktılarının amaçlara uygunluğunu kontrol edebilmeyi öğrenme sonrası iş geliştirme çalışmalarını yapabilme.