| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Uzaktan Öğretim) | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:03.02.2021 20:27:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik+ Uygulama (Saat) | Kredi Toplam | AKTS | Yarı Yılı | TTP-209 | Sağlıkta Araştırma Teknikleri | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı/Hedefleri | Araştırma ve bilgi toplama yolu ile bir konuda rapor yazabilme yeteneğinin geliştirilmesi
| Dersin İçeriği | Öğrencinin Merak Ettiği Alanlarda Araştırma Yapmasını, Rapor Hazırlamasını Ve Sunuş Yapmasını Sağlamak Amacıyla Plan, Hazırlık Ve Yazım, Anlatım Konularında Öğrencilerin Seçtikleri Konulara Göre Uygulamalar yapmak. Bağımsız çalışma ve kendi kendine öğrenme yeteneği kazanmak için. Mesleki ilgi ve öğrencilerin bilgi derinliğini artırma çalışmaları yapmak. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel/Alana Özgü Mesleki Ders | 0 | Uzmanlık/Program Dersi | 0 | Matematik ve temel bilimler | 0 | Genel Eğitim | 0 | Destek Dersi | 10 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 90 |
| |
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:18.01.2024 16:13:00) | | Öğrenciye, sağlık alanında araştırma yapma yeteneği kazandırmak
| | Bir raporu etkili bir şekilde ve yazım kurallarına uygun yazabilme becerisi kazanmak
| | Öğrenciye, anketler, mülakatlar, gözlemler ve deneysel yöntemler gibi çeşitli veri toplama yöntemleri hakkında bilgi ve uygulama yeteneği kazandırmak | | Öğrenciye, araştırma sonuçlarının sağlık politikalarına ve uygulamalarına etkisini değerlendirme becerisi kazandırmak | | Öğrenciye, akademik kuruluşlarda, sağlık kurumlarında veya endüstride çeşitli araştırma ortamlarında çalışma deneyimi kazandırmak |
| | | |
|
| |