| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Uzaktan Öğretim) | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:18.01.2024 15:27:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik+ Uygulama (Saat) | Kredi Toplam | AKTS | Yarı Yılı | TDS-212 | Örgütsel Davranış | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 4. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | ÖĞR. GÖR. DR.BETÜL OKUDUR SABUNCU | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | ISUBU/UZAKTAN EĞİTİM MYO | E-Posta | betulsabuncu@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | Çarşamba 11.00-16.00 | İş Telefonu | (0246) 214 7012 | Dersin Amacı/Hedefleri | Öğrencileri iş hayatında insan davranışlarının altında yatan nedenleri, toplumsal, kişisel ve sosyal psikolojik yönden tahlil edebilme yeteneğine kavuşturmak için çeşitli davranışsal konular hakkında bilgi sahibi olmasını sağlamaktır. | Dersin İçeriği | Davranış bilimleri ile ilgili temel kavramlar, rol, statü, haberleşme, tutumlar, öğrenme, kişilik, gruplar olarak sıralanabilir. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Uzaktan Öğretim | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel/Alana Özgü Mesleki Ders | 20 | Uzmanlık/Program Dersi | 20 | Matematik ve temel bilimler | 0 | Genel Eğitim | 0 | Destek Dersi | 20 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 20 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 20 |
| |
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:26.03.2024 15:28:00) | | Bu dersi alan öğrenci iş hayatında ve günlük yaşamında davranışların önem ve etkisini kavrayabilecektir.
| | Davranışların nasıl oluştuğunu ve değiştiğini kavrayabilme, kavramları tanımlayabilme ve aralarındaki bağlantıyı ve ilişkiyi anlayabilme yetkinliğine sahip olacaktır. | | Öğrencilere, etkili iletişim becerileri kazandırır ve işbirliği yapma yeteneklerini geliştirir. | | Öğrencilere, liderlik ve motivasyonun örgüt içindeki rolünü anlama yeteneklerini geliştirir. | | Öğrencilere, öğrencilere grup dinamikleri ve takım çalışmasının önemini ve karar verme ve problem çözme süreçlerini anlamayı ve uygulamayı öğretir. |
| | | |
|
| |