of0
Export
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ
DERS İÇERİĞİ
Bölüm
Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri (Uzaktan Öğretim)
DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:10.01.2023 15:03:00)
Ders Kodu
Ders Adı
Kredi Teorik+ Uygulama (Saat)
Kredi Toplam
AKTS
Yarı Yılı
CHM-227
Sosyal Medya
2,0
2,0
3,0
3. Yarıyıl
Dersin Dili
Türkçe
Ders Düzeyi
ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY
Dersin Türü
Zorunlu
Dersi Verenler
Dr. Öğr. Üyesi Adeviye ERDOĞAN
Dersin Yardımcıları
 
Ofis Yeri
 
E-Posta
 
Ofis Görüşme Saatleri
 
İş Telefonu
 
Dersin Amacı/Hedefleri
Yeni medya hem gündelik hayatın hem de birçok iş alanın pratiklerini değiştirdi ve iletişim stratejilerinin önemli bir parçası haline geldi. Sosyal medya dersinin amacı; sosyal medya kavramını, sosyal ağların özelliklerini ve farklı alanlarda kullanımlarını tartışmak. Farklı sektörlerde kullanılabilecek başarılı bir sosyal medya iletişim planı hazırlayabilmek. Sosyal ağlarda gerçekleştirilen iletişim çalışmalarını raporlamasını öğrenmek.
Dersin İçeriği
Sosyal Medyanın Gelişimi,Sosyal Medya Platformları,Sosyal Medya Platformları ile Pazarlama.
Bu ders kapsamında sosyal medya uygulamalarının pazarlama
karması ile etkileşimli ilişkisi üzerinde durulacak, sosyal medya
yönetimi unsurları ve etkin sosyal medya yönetiminin nasıl olması
gerektiği incelenecektir.
Önkoşul Dersleri
 
Dersi İşleyiş Yöntemi
Yüz Yüze
DERSİN KATEGORİSİ
Dersin Kategorisi (Genel)
Katkı Düzeyi (%)
Temel/Alana Özgü Mesleki Ders
20
Uzmanlık/Program Dersi
10
Matematik ve temel bilimler
0
Genel Eğitim
0
Destek Dersi
40
Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
20
Aktarılabilir Beceri Dersi
10
DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:28.12.2019 10:36:00)
DK1
Yeni medya teknolojileri ve sosyal medyaya ilişkin kavramları özümseyebilmek ve iletişim çalışmalarıya ilişkendirebilmek,Sosyal medya iletişim planı geliştirebilmek.
DK2
Sosyal medya çevresi ve kapsamını anlamak
DK3
Sosyal medya uygulamalarının pazarlamadaki önemini
DK4
ortaya koyabilmek
DK5
Sosyal medya ve pazarlama uygulamaları arasındaki
DK6
etkileşimi analiz edebilmek.