of0
Export
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ
DERS İÇERİĞİ
Bölüm
Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri (Uzaktan Öğretim)
DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:17.01.2025 00:50:00)
Ders Kodu
Ders Adı
Kredi Teorik+ Uygulama (Saat)
Kredi Toplam
AKTS
Yarı Yılı
CHM-113
Etkin Tele Satış Yönetimi
3,0
3,0
4,0
1. Yarıyıl
Dersin Dili
Türkçe
Ders Düzeyi
ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY
Dersin Türü
Zorunlu
Dersi Verenler
öğr. Gör. Dr. Betül OKUDUR SABUNCU
Dersin Yardımcıları
öğr. Gör. Dr. Betül OKUDUR SABUNCU
Ofis Yeri
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
E-Posta
betulsabuncu@isparta.edu.tr
Ofis Görüşme Saatleri
Çarşamba 14.50-15.50
İş Telefonu
0246 214 7021
Dersin Amacı/Hedefleri
Etkin Tele Satış Yönetimi dersi, satış ve pazarlama stratejilerini telefonla satış yaparak etkin bir şekilde yönetmeye yönelik bilgi ve becerileri kazandırmayı amaçlayan bir eğitim programıdır. Tele satışın temel ilkelerini ve işleyişini açıklamak. Etkili sözlü ve yazılı iletişim tekniklerini öğretmek.
Satış konusunda ikna edici ve güven oluşturucu bir dil kullanabilme becerisi kazandırmak ve Tele satışın etik kurallarını öğretmek.
Dersin İçeriği
Tele Satışın Temelleri, Etkili İletişim Becerileri
Sözlü iletişim teknikleri, Dinleme becerileri, Aktif dinleme, müşterinin ihtiyaçlarını anlama ve doğru soruları sorma.
Yazılı iletişim becerileri, E-posta ve yazılı mesajlarla destekli satış süreçleri, İkna edici ve güven oluşturucu dil kullanımı. Müşteri analizi, Müşterinin ihtiyaçlarını, beklentilerini ve sorunları, Soru sorma teknikleri, Empati kurma, Müşteriyle duygusal bağ kurma ve güven oluşturma.
Önkoşul Dersleri
 
Dersi İşleyiş Yöntemi
Uzaktan Öğretim
DERSİN KATEGORİSİ
Dersin Kategorisi (Genel)
Katkı Düzeyi (%)
Temel/Alana Özgü Mesleki Ders
70
Uzmanlık/Program Dersi
30
Matematik ve temel bilimler
0
Genel Eğitim
0
Destek Dersi
0
Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
0
Aktarılabilir Beceri Dersi
0
DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:16.01.2025 13:23:00)
DK1
Öğrencilere telefonla satış yapma ve yönetme konusunda kapsamlı bilgi ve beceriler kazandırır.
DK2
Tele satışın bir pazarlama aracı olarak nasıl kullanılabileceğini ve pazarlama araştırması sürecini öğretir.
DK3
Müşteri ile etkili iletişim kurma becerilerini kazandırır.
DK4
Dinleme, ikna etme, karşılıklı anlayış oluşturma, doğru dil kullanımı becerilerini geliştirerek olumlu bir müşteri deneyimi yaratmayı öğretir.
DK5
Müşterilerin ihtiyaçlarını doğru şekilde tespit etme ve çözüm sunma becerilerini geliştirir.