of0
Export
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ
DERS İÇERİĞİ
Bölüm
Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri (Uzaktan Öğretim)
DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:14.03.2024 15:52:00)
Ders Kodu
Ders Adı
Kredi Teorik+ Uygulama (Saat)
Kredi Toplam
AKTS
Yarı Yılı
CHM-107
Çağrı Merkezi Yönetimi I
2,0
2,0
3,0
1. Yarıyıl
Dersin Dili
Türkçe
Ders Düzeyi
ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY
Dersin Türü
Zorunlu
Dersi Verenler
Dr. Öğr. Üyesi Arzu ÖZKANAN
Dersin Yardımcıları
-
Ofis Yeri
 
E-Posta
arzuozkanan@isparta.edu.tr
Ofis Görüşme Saatleri
 
İş Telefonu
02462147020
Dersin Amacı/Hedefleri
Bu dersin sonunda öğrencinin Dünyada ve Türkiye’de Çağrı Merkezi Hizmetleri sektörünü tanıması, sektörle ilgili kavramları kavraması, sektörel gelişmeleri ve başlıca sektörel aktörleri değerlendirebilmesi beklenmektedir.
Dersin İçeriği
Çağrı merkezi ile ilgili temel kavramlar, çağrı merkezinde kullanılan terimler, yönetim ve çağrı merkezi yönetimi, çağrı merkezlerinde planlama, çağrı merkezi yönetim anlayışı, çağrı merkezinde performans yönetimi
Önkoşul Dersleri
 
Dersi İşleyiş Yöntemi
Uzaktan Öğretim
DERSİN KATEGORİSİ
Dersin Kategorisi (Genel)
Katkı Düzeyi (%)
Temel/Alana Özgü Mesleki Ders
100
Uzmanlık/Program Dersi
0
Matematik ve temel bilimler
0
Genel Eğitim
0
Destek Dersi
0
Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
0
Aktarılabilir Beceri Dersi
0
DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:18.01.2024 14:56:00)
DK1
Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında temel düzeyde bilgilere sahip olur.
DK2
Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin bilgileri analiz eder.
DK3
Çağrı Merkezi Hizmetleri sorumluluk ve görevlerini yerine getirir.
DK4
Çağrı merkezlerindeki hizmet kalitesini yükseltmek için yapılması gerekenleri kavrar.
DK5
Çağrı merkezlerinde kullanılan teknolojileri tanımlar.