of0
Export
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ
DERS İÇERİĞİ
Bölüm
Gönen Meslek Yüksekokulu Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı
DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:13.01.2023 12:34:00)
Ders Kodu
Ders Adı
Kredi Teorik+ Uygulama (Saat)
Kredi Toplam
AKTS
Yarı Yılı
BYA-3209
Müşteri İlişkileri Yönetimi
3,0
3,0
3,0
3. Yarıyıl
Dersin Dili
Türkçe
Ders Düzeyi
ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY
Dersin Türü
Zorunlu
Dersi Verenler
Öğr. Gör. Hidayet ACAR
Dersin Yardımcıları
 
Ofis Yeri
 
E-Posta
 
Ofis Görüşme Saatleri
 
İş Telefonu
 
Dersin Amacı/Hedefleri
Öğrencilere müşterilerle karlı ilişkiler kurmaya ilişkin stratejilerin öğretilmesi amaçlanmaktadır.
Dersin İçeriği
Müşteri İlişkileri Yönetiminin esasları, İlişkisel pazarlama ve değer yaratma, bire bir pazarlama, müşteri ilişkileri yönetiminde insan ve ilişki kalitesi, bağlılık yaratma araçları.
Önkoşul Dersleri
 
Dersi İşleyiş Yöntemi
Yüz Yüze
DERSİN KATEGORİSİ
Dersin Kategorisi (Genel)
Katkı Düzeyi (%)
Temel/Alana Özgü Mesleki Ders
100
Uzmanlık/Program Dersi
0
Matematik ve temel bilimler
0
Genel Eğitim
0
Destek Dersi
0
Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
0
Aktarılabilir Beceri Dersi
0
DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:19.01.2024 12:09:00)
DK1
Müşteri İlişkileri Yönetimi ile ilgili konularda ileri düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir.
DK2
İşletmelerin hedef kitlesine göre müşteri bilgileri toplamayı öğrenmek
DK3
Müşteri tanımlamasını ve müşteri çeşitlerini öğrenmek
DK4
Potansiyel müşterilerini yeni müşteri kazanımlarına dahil edmek için gerekli çalışmaları yapmak.
DK5
Müşteri memnuniyetini tam oluşturulması için gerekli bilgileri edinip gereğinin yapılası için plan oluşturmak.