| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Aksu Mehmet Süreyya Demiraslan Meslek Yüksekokulu İnsan Kaynakları Yönetimi | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:27.09.2024 18:16:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik+ Uygulama (Saat) | Kredi Toplam | AKTS | Yarı Yılı | IKY-3273 | Eğitim ve Geliştirme | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | Öğr. Gör. Duygu DOĞAN | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | AKSU MSD MYO | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı/Hedefleri | Devlet Memurları Eğitimi Genel Planı ve Kalkınma planlarının eğitim hedefleri doğrultusunda, Bakanlığın her kademesinde görevli personelin eğitimi amacıyla yapılan hizmetiçi eğitimin hedefleri aşağıdadır. a) Hizmet öncesi eğitimden gelen personelin kuruma intibakını sağlamak, b) Personele Türk Milli Eğitiminin amaç ve ilkelerini bir bütünlük içinde kavrama ve yorumlamada ortak görüş sağlamak ve uygulamada birlik kazandırmak, c) Mesleki yeterlilik açısından, hizmet öncesi eğitimin eksikliklerini tamamlamak, d) Eğitim alanındaki yeniliklerin, gelişmelerin gerektirdiği bilgi, beceri ve davranışları kazandırmak, e) Personelin mesleki yeterlik ve anlayışlarını geliştirmek, f) istekli ve yetenekli personelin, mesleklerinin üst kademelerine geçişlerini sağlamak, g) Farklı eğitim görenler için, yan geçişleri sağlayacak tamamlama eğitimi yapmak, h) Türk Milli Eğitim politikasını yorumlamada bütünlük kazandırmak, ı) Eğitime ait temel prensip ve teknikleri uygulamada birlik sağlamak, i) Eğitim sisteminin geliştirilmesine destek olmak. | Dersin İçeriği | a) Hizmet öncesi eğitimden gelen personelin kuruma intibakını sağlamak, b) Personele Türk Milli Eğitiminin amaç ve ilkelerini bir bütünlük içinde kavrama ve yorumlamada ortak görüş sağlamak ve uygulamada birlik kazandırmak, c) Mesleki yeterlilik açısından, hizmet öncesi eğitimin eksikliklerini tamamlamak, d) Eğitim alanındaki yeniliklerin, gelişmelerin gerektirdiği bilgi, beceri ve davranışları kazandırmak, e) Personelin mesleki yeterlik ve anlayışlarını geliştirmek, f) istekli ve yetenekli personelin, mesleklerinin üst kademelerine geçişlerini sağlamak, g) Farklı eğitim görenler için, yan geçişleri sağlayacak tamamlama eğitimi yapmak, h) Türk Milli Eğitim politikasını yorumlamada bütünlük kazandırmak, ı) Eğitime ait temel prensip ve teknikleri uygulamada birlik sağlamak. i) Eğitim sisteminin geliştirilmesine destek olmak. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel/Alana Özgü Mesleki Ders | 30 | Uzmanlık/Program Dersi | 30 | Matematik ve temel bilimler | 0 | Genel Eğitim | 0 | Destek Dersi | 20 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 10 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 10 |
| |
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:27.09.2024 19:28:00) | | Devlet Memurları Eğitimi Genel Planı ve Kalkınma planlarının eğitim hedefleri doğrultusunda, Bakanlığın her kademesinde görevli personelin eğitimi amacıyla yapılan hizmetiçi eğitimin hedefleri aşağıdadır. | | a) Hizmet öncesi eğitimden gelen personelin kuruma intibakını sağlamak, | | b) Personele Türk Milli Eğitiminin amaç ve ilkelerini bir bütünlük içinde kavrama ve yorumlamada ortak görüş sağlamak ve uygulamada birlik kazandırmak, | | c) Mesleki yeterlilik açısından, hizmet öncesi eğitimin eksikliklerini tamamlamak, | | d) Eğitim alanındaki yeniliklerin, gelişmelerin gerektirdiği bilgi, beceri ve davranışları kazandırmak, | | e) Personelin mesleki yeterlik ve anlayışlarını geliştirmek, | | f) istekli ve yetenekli personelin, mesleklerinin üst kademelerine geçişlerini sağlamak, | | g) Farklı eğitim görenler için, yan geçişleri sağlayacak tamamlama eğitimi yapmak, | | h) Türk Milli Eğitim politikasını yorumlamada bütünlük kazandırmak, | | ı) Eğitime ait temel prensip ve teknikleri uygulamada birlik sağlamak, |
| | | |
|
| |