| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Ziraat Fakültesi Tarımsal Yapılar ve Sulama | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:04.02.2021 15:15:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik+ Uygulama (Saat) | Kredi Toplam | AKTS | Yarı Yılı | YKT-205 | Hidrolik | 3,0 | 3,0 | 4,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Prof. Dr. Ulaş Şenyiğit | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı/Hedefleri | Su temini, sulama, drenaj, akarsu kontrolu ve hidro-elektrik enerji üretimi çalışmalarında suyla ilgili mühendislik mekaniği konuları hakkında ilgili temel bilgileri edindirerek, karşılaşılan sorunları ve çözüm yollarını öğretmek | Dersin İçeriği | Temel mühendislik dersidir. Su temini, sulama, drenaj, akarsu kontrolu ve hidro-elektrik enerji üretimi çalışmalarında suyla ilgili mühendislik mekaniği konularını içerir. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel/Alana Özgü Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Program Dersi | 0 | Matematik ve temel bilimler | 0 | Genel Eğitim | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:04.02.2021 14:50:00) | | 1- Suyla ilgili mühendislik problemlerine yaklaşımı ve çözümünü öğrenir | | 2- Matematik, fen ve mühendislik bilgilerini uygulama becerisi kazanır | | 3- İstenen gereksinimleri karşılayacak biçimde bir sistemi, parçayı ya da süreci tasarımlama becerisi kazanır | | 4- Mühendislik problemlerini tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi | | 5- Mühendislik uygulamaları için gerekli olan teknikleri ve yetenekleri kullanma becerisi kazanır | | 6- Mesleki ve etik sorumluluk bilinci kazanır | | 7- Bireysel ve ekip çalışması yapabilme yeteneğini kazanır |
| | | |
|
| |