| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Ziraat Fakültesi Toprak Bilimi ve Bitki Besleme | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:14.10.2020 12:10:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik+ Uygulama (Saat) | Kredi Toplam | AKTS | Yarı Yılı | YTO-205 | Kartoğrafya | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Prof. Dr. Levent BAŞAYİĞİT | Dersin Yardımcıları | Arş. Gör. Fuat KAYA | Ofis Yeri | 263-B | E-Posta | leventbasayigit@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | 13.00-15.00 | İş Telefonu | | Dersin Amacı/Hedefleri | Haritanın oluşturulması, harita yapım tekniği ve haritanın kullanımı için gerekli bilgi ve becerilerin kazandırılması
| Dersin İçeriği | Harita ve harita çeşitleri, haritaların kullanım alanları, haritaların okunması, harita ölçeği, uzunluk ve alan ölçümleri, harita elemanları ve simgeleri, harita çizim teknikleri, hava fotoğrafları ve sınıflandırılması, hava fotoğraflarının yorumlanması, projeksiyon sistemleri, | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Uzaktan Öğretim | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel/Alana Özgü Mesleki Ders | 30 | Uzmanlık/Program Dersi | 70 | Matematik ve temel bilimler | 0 | Genel Eğitim | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:17.01.2023 01:27:00) | | Toprak ve Bitki Besleme konularında temel kuramsal bilgileri öğrenir ve bunları kişisel becerileri ile birleştirir | | Toprak ve Bitki Besleme konularında bilgiye ulaşma, anlama ve kullanma yeteneği kazanır | | Bilgi teknolojilerini kullanma becerisi kazanır | | Bireysel ve ekip çalışması yapabilme yeteneğini kazanır | | Mesleğinin yerel, ulusal ve uluslararası önemini kavrar ve konumuna uygun tavır geliştirir | | Mesleki konularda sorunları tanımak, karar vermek ve çözümlenmesi konularında insiyatif kullanır | | Toprak ve diğer doğal kaynakların tanınması, planlanması, korunması ve sürdürülebilir kullanımı konularında bilgi sahibi olur | | Toprak verimliliği ve gübreleme konularında bilgilenir. |
| | | |
|
| |