| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Eğirdir Su Ürünleri Fakültesi Su Ürünleri Mühendisliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:24.01.2024 15:18:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik+ Uygulama (Saat) | Kredi Toplam | AKTS | Yarı Yılı | SUM-7415 | Bitirme Ödevi | 2,0 | 1,0 | 2,0 | 7. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | 0-All lecturers of the Faculty | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı/Hedefleri | Doğal su kaynakları ve bu kaynaklardaki avcılık, yetiştiricilik, işleme ve muhafaza süreçlerinde gerekli olan mühendislik yeteneklerine (inceleme, gözlem, ölçme, hesaplama, projeleme, yorumlama, problem çözme, sunum vb.) sahip olmak. | Dersin İçeriği | Su kaynakları, su canlıları, yetiştiricilik, işleme, avlama konularında proje hazırlayıp bu projeleri uygulayabilmek. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel/Alana Özgü Mesleki Ders | 60 | Uzmanlık/Program Dersi | 10 | Matematik ve temel bilimler | 0 | Genel Eğitim | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 10 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 20 |
| |
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:24.01.2024 15:18:00) | | Doğal su kaynaklarında araştırma yapabilme | | Doğal kaynaklarda yapılan çalışmaları araştırabilme | | Türkçe ve yabancı dildeki çalışmaları derleyebilme | | Doğal kaynaklarla ilgili bilimsel çalışmalar için hipotez kurabilme | | Hipotezini kurduğu konu ile ilgili proje hazırlayabilme | | Araştırma konusu ile ilgili amaç, bulgu ve sonuç arasındaki ilişkiyi kurabilme | | Araştırma konusu ile ilgili laboratuvar ya da doğal ortamda inceleme yapabilme | | İncelediği araştırma konusu ile ilgili derleme yaparak sunum oluşturabilme | | İnceleme konusu ile ilgili verileri yorumlayarak tartışabilme | | Araştırma konusu ile ilgili problem çözebilme ve öneri sunabilme |
| | | |
|
| |