| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Uluborlu Selahattin Karasoy Meslek Yüksekokulu Bilişim Güvenliği Teknolojisi | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:15.03.2024 10:34:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | MYO-3003 | Bitirme Projesi | 0,0 | 0,0 | 2,0 | 1,0 | 2,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Dr. Öğr. Üyesi Birkan BÜYÜKARIKAN | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | birkanbuyukarikan@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Dersin temel amacı, bilişim güvenliği ve yazılım tabanlı konularda derslerde öğrendiği teorik bilgilerle endüstri tecrübelerini bir araya getirerek deneysel projeler yapabilme ve sunabilmesidir. | Dersin İçeriği | Fizibilite Çalışmaları, Proje fikri süreci, Proje tasarım aşamaları, Proje ekibi oluşturulması, Proje ekibi ile ortak paydada hareket etmek, Tasarım ve Üretim İşlem Sırasının Belirlenmesi, Projenin gerçekleştirilmesi, gerçekleştirilen projenin raporunun hazırlanması ve projenin sunulması. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 50 | Uzmanlık/Alan Dersi | 30 | Destek Dersi | 10 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 10 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:15.03.2024 10:28:00) | | Proje tanımlamaları ve ön varsayımlar, Problem çözümünde mantıksal ve pratik yaklaşımlar, Güncel teknik kullanımları ile çözüm üretilmesi, Önerilerin desteklenmesi | | Yeni bir projede var olması gerekenler ve daha önceden bu projeye benzer çalışmalar arasındaki farklılıklar | | Öğrencinin bireysel olarak alan çalışmaları ile birlikte bir proje çalışmasını yürütebilme becerisi kazanması | | Öğrencinin önlisans öğrenimi boyunca kazandığı kavramsal araçları ve becerileri bir planlama sürecinde kullanması konusunda bireysel deneyim kazanması | | Bilimsel yazma yöntemlerine uygun olarak tezi yazılı, görsel ve uygun temsil araçları ile sunabilmek |
|
| | | |
|
|
| |