| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Uluborlu Selahattin Karasoy Meslek Yüksekokulu Biyomedikal Cihaz Teknolojisi | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:09.01.2023 16:18:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | MYO-3003 | Bitirme Projesi | 0,0 | 0,0 | 2,0 | 1,0 | 2,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Öğr. Gör. Abdil ÇETİN Öğr. Gör. Arzu ULUSOY | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Meslek derslerinde öğrendiği teorik bilgileri, seçilmiş bir konu üzerinde kullanabilme. Seçilen konu ile ilgili araştırma yapabilme, bilgi toplayabilme. | Dersin İçeriği | Çalışma konusunu belirleme, Çalışma ile ilgili araştırma yapma, Çalışmayı derleme, Çalışmayı sunma. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 25 | Uzmanlık/Alan Dersi | 25 | Destek Dersi | 25 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 25 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:20.03.2024 15:53:00) | | Öğrenci bilgi, beceri ve ilgisi kapsamında çalışacağı konuyu açıklar | | Seçilen bir konudaki araştırmanın tanıtılması, fonksiyonel blok diyağramı, blokların açıklanması, baskı devresi, boyutlandırılması, malzeme ve fiyat listesinin hazırlanması gibi kısımlardan oluştuğunu söyler | | Araştırma ve kaynak taraması yapar, elde ettiği bilgileri çalışma konusuna uygular | | Laboratuarda konusu ile ilgili deney yapar, | | Çalışma konusunun her bir bölümünü belirli bir format içinde yazar, şekillerini çizer, elektriksel büyüklüklerini hesaplar | | Dış kutu şeklini çizer, panel düzenlemesi yapar, güç anahtarı, sinyalizasyon elemanı, gösterim elemanı, sigorta, şebeke bağlantısı, ayar potansiyometreleri gibi elemanların nerede, niçin bulunduğunu açıklar. | | Malzeme listesi düzenler, maliyetini hesaplar. | | Çalışmadan elde ettiği bilgileri seminer olarak öğrenci ve öğretim elemanlarına sunar. |
|
| | | |
|
|
| |