| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Senirkent Meslek Yüksekokulu Sağlık Kurumları İşletmeciliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:14.03.2024 09:33:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | MYO-3003 | Bitirme Projesi | 0,0 | 0,0 | 2,0 | 1,0 | 2,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Dr. Öğr. Üyesi Oğuzhan YÜKSEL | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | Senirkent MYO | E-Posta | oguzhanyuksel@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | Çarşamba 10:00-11:30 | İş Telefonu | 02465112739 | Dersin Amacı | Mezuniyet aşamasına gelmiş bir öğrencinin merak ettiği ve alanına yönelik bir konuda araştırma yapmasını, rapor hazırlamasını ve sunuş yapmasını sağlamak amacıyla plan, hazırlık ve yazım aşamalarını gerçekleştirmesi, yaptığı çalışmayı etkili olarak sunabilmesi | Dersin İçeriği | Öğrencinin mesleki alanıyla ilgili ilgi duyduğu bir konuda bilimsel çalışma kuralları ve etiği doğrultusunda bir konuyu araştırması, rapor hazırlaması ve sunumunu gerçekleştirmesi | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 5 | Uzmanlık/Alan Dersi | 5 | Destek Dersi | 50 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 10 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 30 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:12.01.2023 15:48:00) | | Öğrencinin mesleki alanda yönelimini ve bilgisini artırmak | | Kendi kendine araştırma yeteneğini bağımsız çalışmayla desteklemek | | Hem yazılı hem de sözlü- sözsüz iletişim becerisini geliştirmek | | Kaynak taramasının nasıl yapılacağına ve ulaşılan kaynakların çalışmaya nasıl entegre edileceğine dair beceriler kazandırmak | | Çalışma konusu hakkında birincil ve ikincil verilere ulaşma becerileri kazandırmak | | Bilimsel bir konuyu araştırarak analitik düşünebilme ve uygulayabilme becerisi kazandırmak | | Bir çalışmada gerekli olabilecek bilgisayar, yazılım, internet ve anket çalışması yapma becerisi kazandırmak |
|
| | | |
|
|
| |