| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Şarkikaraağaç Meslek Yüksekokulu Gıda Teknolojisi | DERS BİLGİLERİ | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | TUR-3000 | Türk Dili | 4.0 | 0.0 | 0.0 | 4.0 | 4.0 | 4. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Öğr. Gör. Doç. Dr. Ahmet AKGÜL | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Bu dersin amacı, öğrencilerin Türkçe kelime, gramer, anlam ve yazma becerilerini geliştirmektir. | Dersin İçeriği | Yazılı ve sözlü anlatımın özellikleri. Okuma ve anlama. Doğru ve güzel anlatım. Yazı türlerini tanıma. Dinleme ve sözlü anlatım. | Önkoşul Dersleri | | Ders Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ders Okuma Ödev
| Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 0 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 100 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI | | This goal of this course to improve the students’ Turkish language skills of syntax, semantics, pragmatics, and writing. | | -This goal of this course to improve the students’ Turkish language skills of syntax, semantics, pragmatics, and writing. | | -This goal of this course to improve the students’ Turkish language skills of syntax, semantics, pragmatics, and writing. | | -This goal of this course to improve the students’ Turkish language skills of syntax, semantics, pragmatics, and writing. | | -This goal of this course to improve the students’ Turkish language skills of syntax, semantics, pragmatics, and writing. | | --This goal of this course to improve the students’ Turkish language skills of syntax, semantics, pragmatics, and writing. | | - | | - | | - | | - |
|
| | | |
|
|
| |