| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Yalvaç Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:05.01.2023 12:25:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | UOS-3000 | Üniversite Ortak Seçmeli I | 2,0 | 0,0 | 0,0 | 2,0 | 3,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | 3- | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Bu ders girişim ve girişimci kavramlarının açıklanmasını, küçük işletmelerin kurulması ve işleyişinin bilinmesini teori ile uygulama bazında birleştirmeyi amaçlar. Öğrencileri iş hayatında girişimciliğe özendirmek, küçük işletmelerin yönetiminde ortaya çıkan sorunları ve başarısızlık nedenlerini tartışmak da amaçlanır. | Dersin İçeriği | Bu derste girişimcilik kavramı, girişimciliğin önemi ve özellikleri, türleri, küçük işletme yönetimi konuları incelenecektir. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:05.01.2023 12:25:00) | | Girişimcilik süreci ve yönetimiyle ilgili temel kavramları tanımlar.
| | 2. Küçük işletmeleri tanımlayabilir ve bu işletmelerin ekonomideki rollerini algılar.
| | 3. Girişimciliğin faydalarını ve girişimciliğin karşı karşıya kaldığı engelleri açıklar.
| | 6. Girişimcilikle ilgili güncel yayınları takip edebilir ve bunların eleştirel değerlendirmesini yapar. | | 5. Başarılı bir iş planı bileşenlerini özetler. | | 4. Girişimcilikle ile ilgili bazı temel konularda orta düzeyde bir araştırma yapar.
|
|
| | | |
|
|
| |