| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı | DERS BİLGİLERİ | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | ING-102 | İngilizce II (Hazırlık Eğitimine Tabi Olmayan Öğrenciler İçin) | 2.0 | 0.0 | 0.0 | 2.0 | 2.0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Yabancı Diller Yüksekokulu Yönetim Kurulunca uygun görülen öğretim elemanları | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | Yabancı Diller Yüksekokulu | E-Posta | ydyo@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | TEL: 0246 214 6054 | Dersin Amacı | The Common European Framework A1-A2 Skills Bu dersin amacı öğrencilere teori ve pratiği entegre ederek dil öğretim yöntemleri hakkında derinlemesine bilgi vermektir. | Dersin İçeriği | Şimdiki zaman; geniş zaman; bu zamanlarda sözel, okuma, yazma ve dinleme becerileri; sözel beceriler (kendini tanıtma, bir şeyi/yeri tarif edebilme, yol tarifi verebilme, kişisel bilgilere yönelik soru ve cevap kalıpları); okuma becerileri (lokantada, otobüs-tren vb. ulaşım araçlarında, alış-veriş yerlerinde liste/etiket okuma, soru sorma vb.); yazma becerileri (kısa mesaj yazma, poster içeriği yazma, form doldurma); dinleme becerileri (yol tarifi, yer/kişi tarifi vb.). | Önkoşul Dersleri | | Ders Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ders
| Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 20 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 80 |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI | | Öğrenciler, Bilgisayar Programcılığı ile ilgili temel terminolojiyi ve jargonu İngilizce olarak öğrenirler. Bu, onların alanlarına özgü terimleri anlama ve kullanma becerilerini geliştirir.
| | Öğrenciler, Bilgisayar Programcılığı ile ilgili İngilizce akademik metinleri okuma ve yazma becerilerini geliştirirler. Bu, onların akademik makaleler ve raporlar hazırlama yeteneklerini artırır.
| | Öğrenciler, İngilizce olarak etkili sözlü iletişim becerilerini kazanırlar. Bu, onların sunum yapma ve mesleki diyaloglarda etkin olarak katılma yeteneklerini geliştirir.
| | Öğrenciler, Bilgisayar Programcılığı alanında kullanılan teknik terimleri İngilizce olarak doğru bir şekilde kullanma becerilerini kazanırlar. Bu, onların mesleki konularda daha net ve etkili iletişim kurmalarını sağlar.
| | Öğrenciler, Bilgisayar Programcılığı alanında İngilizce dil becerilerini geliştirirler, bu da onların uluslararası platformlarda ve projelerde etkin olarak çalışmalarını sağlar. |
|
| | | |
|
|
| |