| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Yalvaç Meslek Yüksekokulu Turist Rehberliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:05.07.2021 13:59:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | ING-3002 | İngilizce II (Hazırlık Eğitimine Tabi Olmayan Öğrenciler İçin) | 2,0 | 0,0 | 0,0 | 2,0 | 2,0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Yabancı Diller Yüksekokulu Yönetim Kurulunca uygun görülen öğretim elemanları | Dersin Yardımcıları | Füsun Cesur | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | The Common European Framework A2 Yeterliliği | Dersin İçeriği | Elementary (The verb be: I, you, and we; The verb be: he, she, and they; This and these; Noun plurals; a / an vs. the; Possessive 's and s'; Possessive adjectives; Yes-No questions with be, Information questions with be; Simple present statements; Simple present: Yes-No questions and short answers; Frequency adverbs; There's and There are, Quantifiers; Telling the Time) | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 50 | Uzmanlık/Alan Dersi | 50 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:01.07.2021 23:33:00) | | -Geçmiş olaylardan bahsetme. | | -Geçmiş ve şimdiki zaman olaylarında soru-cevap yeterliliği | | -Yaşadığı yer hakkında bahsetme ve kabiliyet cümleleri | | -Tanınan yerler hakkında bahsedebilme ve turistik bilgilendirme makalelerinde önemli bilgileri tespit edebilme | | -Dışarıda bir gün planlama ve basit ölçüde elektronik posta ve mektubu anlayabilme. | | -Boş zaman aktivitelerinden bahsetme zamanları hakkında konuşabilme | | -Konser, sergi vb. etkinlikler hakkında bulunan ilanlardan önemli bilgiler bulmak. | | -Nesnelerin odada yer yön bakımından ilişkilendirilmesi ve günlük rutinleri tanımlama. | | -Önemli günler, haftalar ve aylarda kullanılan kalıpları kullanabilmek. | | -Öneri, teklif yapmak ve bunlara karşılık vermek, yiyecek, içecek isimlerini kullanabilmek ve anlamak. |
|
| | | |
|
|
| |