| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Sütçüler Prof.Dr.Hasan Gürbüz Meslek Yüksekokulu Posta Hizmetleri | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:12.03.2024 14:39:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | MYO-3020 | İşletmede Mesleki Eğitim | 5,0 | 35,0 | 0,0 | 20,0 | 20,0 | 4. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Öğr. Gör. Yunus KILINÇ | Dersin Yardımcıları | - | Ofis Yeri | Sütçüler MYO | E-Posta | sutculermyo@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | 0 246 3512900 | Dersin Amacı | Öğrenilen teorik bilgilerin pratik bilgilerle pekiştirilmesi | Dersin İçeriği | Sektörden bir işletmede bir eğitim öğretim dönemi boyunca bir çalışan gibi işletmede mesleki eğitime tabii olmak. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 0 | Uzmanlık/Alan Dersi | 20 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 20 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 60 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:12.01.2024 17:16:00) | | Öğrencilerin daha kolay iş bulabilmesine yardımcı olmak. | | Sektörel deneyim kazanmalarını sağlamak. | | İşletmede Mesleki Eğitim modelinin ana hedefi; iş dünyasının ihtiyaç duyduğu nitelikteki elemanı günün teknolojileri ve bilgilerine sahip olarak iş dünyası ile birlikte yetiştirmektir.
| | Öğrencilerin, öğretim yoluyla elde ettikleri bilgi ve becerilerini ilgili sektörlerdeki işyerlerinde güçlendirmelerini sağlamak.
| | Doğru karar verme becerilerini geliştirmek, Nitelikli meslek elemanı olarak görev yapacakları işyerlerindeki sorumluluk bilincini yükseltmek, İşçi-işveren ilişkilerini, organizasyon, üretim, iş güvenliği sistemlerini ve yeni teknolojileri tanımalarını sağlayıcı faaliyetler ile işbaşında deneyim kazanmalarına olanak sağlamaktır.
|
|
| | | |
|
|
| |