| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Optisyenlik | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:04.01.2024 15:34:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | MYO-3011 | Kurum Stajı | 0,0 | 2,0 | 0,0 | 0,0 | 5,0 | 4. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Eşe Akpınar | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | İşyerinde sorumluluklarını, işçi-işveren ilişkilerini, organizasyon, üretim ve iş güvenliği sistemlerini ve yeni teknolojileri tanımalarını sağlayıcı faaliyetlerdir. | Dersin İçeriği | 1) Öğrencilerin mesleki ilgi ve bilgi derinliğini geliştirmek 2) Bağımsız çalışma ve kendi kendine öğrenme becerisi kazanma 3) İletişim kabiliyetini geliştirmek; Takım çalışmasını uyum içinde yapabilme 4) Toplanan kaynakların çalışmada nasıl kullanılabileceği konusunda bilgi ve beceri kazanmak | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 0 | Uzmanlık/Alan Dersi | 10 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 90 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:27.02.2023 13:52:00) | | Yazılım ve bilişim sektörü hakkında genel bilgi sahibi olmak ve sektörle ilgili temel kavramlara sahip olmak. | | Dersler ve uygulamalarla öğretilen tekstil alanındaki bilgi ve becerilere sahip olduğunu göstermek | | Kazandığı bilgi ve becerileri doğru kullanarak sektörün ihtiyaç duyduğu kaliteli hizmeti sunabildiğini göstermek | | To show that they can provide the quality service that the industry needs by using the knowledge and skills they have acquired correctly. | | Sorumluluğu altında çalışanlarla sağlıklı iletişim kurup, takım çalışması yapabilmek | | İş güvenliği,işçi sağlığı,çevresel değerleri koruma,sosyal sorumluluklar,etik değerler hakkında bilgi sahibi olma | | Alanı ile ilgili uygulamaları çalışma arkadaşlarına, işverene anlatabilme, ekip çalışma becerisi | | Atatürk ilke ve inkilapları hakkında bilgi sahibi olmak |
|
| | | |
|
|
| |