| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Uluborlu Selahattin Karasoy Meslek Yüksekokulu Grafik Tasarımı | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:20.03.2024 15:34:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | MYO-3010 | İşletmede Mesleki Eğitim | 5,0 | 35,0 | 0,0 | 15,0 | 15,0 | 4. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Dilara PALA ÖZTÜRK, Şule ÖZEL, Ömer Can SORGUNALP | Dersin Yardımcıları | Bilgisayar. | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Alanında yeterli teknik ve donanıma sahip olmak. | Dersin İçeriği | İşveren tarafından belirlenir. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Uzaktan Öğretim | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 60 | Uzmanlık/Alan Dersi | 60 | Destek Dersi | 60 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:20.03.2024 15:47:00) | | İş İstekleri ve Projelerin Alınması sürecine hakim olma. Müşteri ihtiyaçlarını anlama, proje yönetimi becerileri ve İletişim becerilerini geliştirme. | | İşin Analizi ve Briefing (Proje Belgelendirme) sürecini öğrenme. Müşteri ihtiyaçlarını belirleme ve analiz etme. Proje hedeflerini belirleme ve Tasarım briefi oluşturma becerilerini kazanma. | | Araştırma ve Konsept Geliştirme sürecine hakim olma. Görsel araştırma becerileri, Kavram geliştirme yetenekleri ve Yaratıcı düşünme becerilerini kazanma. | | Tasarım Süreci ve Grafik tasarım yazılımlarını kullanma becerilerine, Tasarım prensiplerini uygulama ve Teknik bilgi ve becerileri kazanma. | | Geri Bildirim ve Düzeltmelere, eleştirel düşünme ve analiz becerileri kazanma. Müşteri geri bildirimlerini yönetme becerileri Esneklik ve uyum sağlama yetenekleri geliştirme. |
|
| | | |
|
|
| |