| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Orman Fakültesi Orman Mühendisliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:12.01.2023 13:06:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | GNC-002 | Gönüllülük Çalışmaları Dersi | 1,0 | 0,0 | 2,0 | 2,0 | 4,0 | 4. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | .................... | Dersin İçeriği | .................... | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:11.01.2024 14:41:00) | | Öğrenciler, gönüllülük kültürünün temellerini ve önemini anlarlar. Bu, onların toplumda gönüllü katılımın değerini ve etkilerini kavramalarını sağlar. | | Öğrenciler, sivil toplum kuruluşlarının işleyişi ve bu kuruluşların toplum üzerindeki rolünü öğrenirler. Bu, onların sivil toplum kuruluşları ile etkileşimde bulunma ve bu kuruluşlara katkı sağlama becerilerini geliştirir. | | Öğrenciler, gönüllülük projelerini planlama ve yürütme becerilerini kazanırlar. Bu, onların etkili proje yönetimi ve organizasyon becerilerini geliştirir. | | Öğrenciler, toplumsal sorunları tanıma ve bu sorunlara gönüllü faaliyetler yoluyla müdahale etme becerilerini kazanırlar. Bu, onların toplumsal sorunlara karşı duyarlılıklarını ve çözüm odaklı yaklaşımlarını geliştirir. | | Öğrenciler, gönüllü faaliyetlerde etkili ekip çalışması ve liderlik becerilerini geliştirirler. Bu, onların takım içinde işbirliği yapma ve liderlik yapma yeteneklerini artırır. |
|
| | | |
|
|
| |