| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Büyükkutlu Uygulamalı Bilimler Fakültesi Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:27.03.2024 14:09:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | UAT-0112 | Girişimcilik | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 4,0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Doç. Dr. Eylem BAYRAKÇI | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Başkaları için çalışmanın yanı sıra kendini işini kurabilecek özelliklere, bilgi ve yetkinlikler sahip olması hedeflenen öğrencilerin kendilerinde var olan girişimcilik özelliklerini ortaya çıkarmaları ve bunları geliştirebilmeleri için gerekli donanımı kazanmaları amaçlanmaktadır. | Dersin İçeriği | Bu derste girişimciliğin kavramsal çerçevesi, yaklaşımları, fonksiyonları, süreci, girişimcilik kültürü, girişimciliğin yerel ve uluslar arası bağlamı ve girişimcilik ahlakı ile ilgili konulara değinilecektir. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 10 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 20 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 40 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 30 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:27.03.2024 14:09:00) | | Girişimcilik özelliklerinden hareketle kendi girişimcilik özelliklerini sorgular | | Girişimcilik türleri ile ilgili açıklanan faaliyetleri karşılaştırır | | Başarılı girişimcilik öykülerindeki girişimcilik özelliklerini değerlendirerek kendi girişimcilik faaliyetlerini planlar | | Girişimcilikteki engelleri ve teşvikleri öğrenerek uygun sektörle ilgili fırsatları karşılaştırır | | Yeni bir iş kurma süreciyle ilgili aşamaları bilir. |
|
| | | |
|
|
| |