| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Büyükkutlu Uygulamalı Bilimler Fakültesi Bankacılık ve Sigortacılık | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:03.01.2024 11:45:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | BNK-1015 | Matematik | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 4,0 | 1. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Öğretim Görevlisi Fatih ZEYBEK | Dersin Yardımcıları | Matematik Bölümü araştırma görevlileri | Ofis Yeri | 210 | E-Posta | fatihzeybek@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | Salı 10.00-12.00 | İş Telefonu | 2464414334 | Dersin Amacı | Birbirinin tamamlayıcısı olan Genel Matematik derslerinde öğrencilere teknik ve sosyal bilimler alanlarındaki bazı teorilerin daha iyi anlaşılabilmesine olanak sağlayan matematiksel araçları tanıtmayı ve öğrencileri problemlerin çözümünde matematiksel araçları kullanabilme yetisine kavuşturmayı hedeflenmektedir. | Dersin İçeriği | Aritmetiğin Temel Konuları, Grafikler, Fonksiyonlar ve Modeller, İkinci Derece Fonksiyonlar, Eşitlikler ve Eşitsizlikler, Polinom ve Rasyonel Fonksiyonlar. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 50 | Uzmanlık/Alan Dersi | 0 | Destek Dersi | 50 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:04.01.2024 14:55:00) | | Alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri uygun araç-gereçleri kullanarak ortaöğretime uyarlar ve aktarır. | | Alanında edindiği bilgi ve becerileri kullanarak, matematik veya uygulandığı alanlardaki güncel problemleri modelleme ve çözüm için gerekli olan matematiksel yöntemleri seçme, kullanma, geliştirme ve çözme becerisine sahip olur. | | Analitik düşünme yeteneğine sahip olur ve sonuç çıkarma sürecinde zamanı etkin kullanır. | | öğrenme ve öğretme sürecini zenginleştirebilmek için uygun öğrenme ortamları oluşturabilmeli, farklı öğretim yöntem ve tekniklerini kullanabilmeli ve öğretim araç-gereç ve kaynaklarından yararlanabilmelidir. | | öğrencilerin matematiksel gelişimlerini farklı ölçme ve değerlendirme tekniklerini kullanarak değerlendirebilmelidir. | | güçlü matematiksel iletişim, problem çözme, akıl yürütme ve ilişkilendirme becerilerine sahip olmalıdır. | | yeterli düzeyde alan bilgisine sahip olmalı ve alan bilgisini eğitim-öğretim sürecinde etkin kullanabilmelidir. | | matematiği farklı disiplinlerle ilişkilendirebilmeli, farklı disiplinlerdeki problemlerin matematiksel modellerini kurabilmelidir. | | yaşam boyu öğrenmenin gereğinden hareketle bireysel ve mesleki gelişimini dinamik bir sürece dönüştürebilmelidir. | | veri toplama ve değerlendirme yapabilmelidir |
|
| | | |
|
|
| |