| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Büyükkutlu Uygulamalı Bilimler Fakültesi Muhasebe ve Finans Yönetimi | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:27.03.2024 16:53:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | MUH-1204 | Yönetim ve Organizasyon | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 4,0 | 2. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | LİSANS TYYÇ:6.DÜZEY EQF-LLL:6.DÜZEY QF-EHEA:1.DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Doç. Dr. Mehmet DİNÇ | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | Büyükkutlu Uygulamalı Bilimler Fakültesi Kılıçarslan Yerleşkesi Yalvaç/Isparta | E-Posta | mehmetdinc@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | 024621406702 | Dersin Amacı | Öğrencilerin yönetim ve yöneticilik uygulamaları ile yönetimin fonksiyonları ve temel yönetim ve organizasyon becerileri konusunda kendilerini geliştirdikleri bir derstir. Bu kapsamda yönetimin planlama, örgütleme, kadrolama, yürütme, kontrol, örgüt yapıları, güç ve yetki devri, klasik ve modern liderlik kuramları, motivasyon kuramları hakkında bilgi sahibi olurlar ve örgüt şemaları çizme konusunda becerilerini geliştirirler. | Dersin İçeriği | Yönetim ve yöneticilik uygulamaları ile yönetimin fonksiyonları ve temel yönetim ve organizasyon becerileri. Bu kapsamda yönetimin planlama, örgütleme, kadrolama, yürütme, kontrol, örgüt yapıları, güç ve yetki devri, klasik ve modern liderlik kuramları, motivasyon kuramları ve örgüt şemaları çizme. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 0 | Uzmanlık/Alan Dersi | 20 | Destek Dersi | 60 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 20 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:16.04.2024 20:23:00) | | İşletme yönetimi kavramlarını açıklamak | | Organizasyon yapısını anlamak | | Yönetimin temel fonksiyonlarını açıklamak | | çağdaş yönetim kavram ve uygulamaları konusunda öğrenciyi yetkin kılmak | | işletme yönetimi teorilerinin tarihsel süreçlerini gözlemlemek |
|
| | | |
|
|
| |