| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Yalvaç Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Çevre Koruma ve Kontrol | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:04.01.2024 13:45:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | CKK-3221 | Yönlendirilmiş Çalışma | 2,0 | 0,0 | 0,0 | 2,0 | 3,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | Dr.Öğr.Üyesi Seda TÖZÜM AKGÜL
| Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Okulu bitirme aşamasına gelmiş bir öğrencinin, mesleği ile ilgili bir konuda derinlemesine araştırma yapması, çalışma konusuyla ilgili kendisini geliştirmesi, yaptığı çalışmayı önceden belirlenmiş şartlara uygun olarak raporlayabilmesi ve bunları etkin sunabilmesi. | Dersin İçeriği | Araştırma yapılacak alanla ilgili olarak plan yapabilme, araştırma yapılacak alanla ilgili kaynak tarama, kaynaklara ulaşma ve kaynaklardan faydalanarak rapor hazırlayabilme. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | 0 | Uzmanlık/Alan Dersi | 100 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:06.01.2023 10:15:00) | | 1. Öğrencinin mesleki ilgisini ve bilgi derinliğini arttırmak, | | 2. Bağımsız çalışma yapabilme ve kendi kendine öğrenme becerisi kazandırmak, | | 3. İletişim becerisini geliştirmek; takım içerisinde uyumlu çalışabilme becerisi kazandırmak, | | 4. Ulaşılan kaynakların çalışmada nasıl kullanılabileceğine dair bilgi ve beceri kazandırılması, | | 5. Araştırma konusu ile ilgili birincil ve ikincil kaynaklara ulaşma becerisinin elde edilmesi, | | 6. Araştırma yaparak bilimsel bir konuyu analiz edebilme, parçalara ayırabilme, | | 7. Bir raporda veya çalışmada gerekli olabilecek bilgisayar, yazılım, internet ve anket (proje, deney) çalışması yapma becerisi kazanmak, | | 8. Bir raporu etkili bir şekilde ve yazım kurallarına uygun yazabilme becerisi kazanmak, | | 9. Yürütülen bir çalışmayı sözlü sunma yeteneğini geliştirmek. |
|
| | | |
|
|
| |