| | | | | | | |
Bölüm |
Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu Sağlık Bilgi Sistemleri Teknikerliği |
DERS BİLGİLERİ |
Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı |
SBS-223 | Nesne Tabanlı Programlama I | 3.0 | 0.0 | 0.0 | 3.0 | 3.0 | 3. Yarıyıl |
Dersin Dili | Türkçe |
Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersi Verenler | Öğr. Gör. Dr. Recep ÇOLAK |
Dersin Yardımcıları | |
Ofis Yeri | Uzaktan Eğitim MYO, Ertokuşbey Derslikleri Doğu Yerleşke |
E-Posta | recepcolak@isparta.edu.tr |
Ofis Görüşme Saatleri | Yüzyüze: Çarşamba 10.00-12.00, Perşembe 10.00; Uzaktan: uzak.isparta.edu.tr, recepcolak@isparta.edu.tr |
İş Telefonu | 90 (246) 214 70 01 |
Dersin Amacı | Gerçek dünya problemlerinin bilgisayar ortamında çözülebilmesi için gereken nesne tabanlı programlama tekniğini öğretmek. |
Dersin İçeriği | Sınıf üye elemanları. Nesne tabanlı programlama ilkelerini (Encapsulation, Inheritance, Polymorphism) kavramak. Nesneler arası ilişkileri anlamak (is a ilişkisi, has a ilişkisi). UML diyagramları. Tasarım desenlerini kavramak ve gerçek hayat problemlerine uygulayabilmek. |
Önkoşul Dersleri | |
Ders Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ders Ödev Proje Hazırlama Uygulama Web Tab. Öğrenme Soru-cevap yöntemi Konferans Gösterim Büyük grup tartışması Küçük grup tartışması Münazara Beyin fırtınası Zıt panel tekniği Çember tekniği Altı şapkalı düşünme tekniği Örnek olay yöntemi Zihin haritası Problem Çözme Yöntemi Bireysel Çalışma Yöntemi Benzetim tekniği Rol Oynama Drama tekniği Deney ve laboratuvar İstasyon tekniği Akvaryum tekniği Konuşma halkası tekniği Görüş geliştirme tekniği Balık kılçığı tekniği Kavram haritaları Eğitsel oyunlar Ters-yüz öğrenme Çokluortam Tasarımı Mikro öğretim
|
Dersi İşleyiş Yöntemi | Uzaktan Öğretim |
DERSİN KATEGORİSİ |
Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) |
Temel Mesleki Ders | 50 |
Uzmanlık/Alan Dersi | 50 |
Destek Dersi | 0 |
Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 |
Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |