| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu İş Sağlığı ve Güvenliği | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:06.02.2021 12:52:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik | Kredi Pratik | Kredi Lab/U | Kredi Toplam | Kredi Ects | Yarı Yılı | ISG-3265 | Kaza Yeri İnceleme ve Bilirkişilik | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 3,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı | Taşıt, Trafik ve yol arasındaki etkileşimi anlatmak ve öğrenciyi bu konuda bilinçlendirmek, Ülkemizdeki mevcut ulaşım alt yapısını irdelemek ve öğrencinin bu konuda bilgi sahibi olmasını sağlamak, Mevcut ulaşım alt yapısının geliştirilmesine yönelik yeni yaklaşımlar geliştirmek ve öğrenciyi bu alanda düşünmeye sevk etmek. | Dersin İçeriği | Taşıtların yol üzerindeki seyir durumuna etkiyen teknik özellikleri, taşıt sürücüleri ve yolcuların trafikte dikkate etmesi gereken durumlar, trafikte taşıt ve sürücüden kaynaklanan kazaların nedenleri, Türkiye?de trafik ve ulaşımla la ilgili mevzuatlar, Mevcut ulaşım alt yapısının geliştirilmesine yönelik yeni yaklaşımlar. | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel Mesleki Ders | | Uzmanlık/Alan Dersi | | Destek Dersi | | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | | Aktarılabilir Beceri Dersi | |
| |
|
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:28.12.2019 10:36:00) | | ? Taşıtların yol üzerindeki seyir durumuna etkiyen teknik özellikleri | | ? Taşıt sürücüleri ve yolcuların trafikte dikkate etmesi gereken durumlar | | ? Trafikte taşıt ve sürücüden kaynaklanan kazaların nedenleri | | ? Türkiye?de ulaşımla la ilgili mevzuatlar | | ? Mevcut ulaşım alt yapısının geliştirilmesine yönelik yeni yaklaşımlar |
|
| | | |
|
|
| |